Ble helt slått ut

I går hadde jeg virkelig planer om å vie ettermiddagen til bloggen min, og lese meg opp på de jeg følger sine innlegg de siste dagene. Ble ikke sånn vettu, årsaken var formiddagens treningsøkt som slo meg helt ut…

Jeg fikk lagt meg relativt tidlig kvelden i forveien, og sto opp ved 8 tiden i går.  Timen min startet kl 10 så jeg hadde veldig god tid til å gjøre meg i stand, og spise frokost 😊


Jeg startet med en god sykkeltur, som ble litt lenger enn jeg hadde tenkt. For ingen av de apparatene jeg hadde tenkt å fortsette med var ledig, men etterhvert ble de det.  Jeg ville teste ut kroppen litt i går, og brukte tyngre vekter både på arm- og benøvelsene. Det var tungt, og jeg kjente at det kanskje ikke var så veldig lurt…

Da jeg skulle hjem å prøvde å gå opp trappa streika venstre kneet, så jeg måtte ta heisen. De som så meg sette meg i bilen dro nok på smilebåndet, for det så garantert helt komisk ut.  Tenkt deg tanken, et stivt kne og en lav bil…. må bli morsomt det vettu!!!!

Når jeg kom hjem brygga jeg meg en stor kopp kaffe, og ramlet ned i godstolen med Vinja i fanget. Når kroppen sakte men sikkert begynte å slappe av, kjente jeg at den ikke var i godt humør. For at den skulle være litt mer medgjørlig måtte den få litt hjelp, av den sorten man finner i en hvit boks fra apoteket.

Når medusinen begynte å virke slappet kroppen av og jeg gled inn i drømmeland 😴 Akkurat det var ikke så smart, for jeg hadde time hos frisørdamen kl 13:30 å holdt nesten på å komme for sent 😳

#trening #helse #øvelser #vekter #sliten #kroppen #blogg

8 kommentarer
      1. Uten denne treningen stivner kroppen min til, og jeg har store problemer med å røre meg. Dessuten er det godt å få brukt kroppen og kjenne at den sakte men sikkert begynner å reagere positivt på treningen 😊

    1. Så kjempeflink du er, og motiverende for meg å lese at du også trener 🙂

      Det er en deilig følelse når man kommer hjem, og kan slappe av etter en treningsøkt man kjenner seg sliten.

      Var og trente overkropp i dag jeg 🙂

      Ønsker deg en kjempefin lørdag <3 🙂

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

      1. Så flott at du føler deg motivert, noe jeg også blir når jeg ser dine treningsøkter på Snap 😊 Selv om jeg blir veldig sliten av treningene, så er det veldig godt etterpå. De to første treningene i 2019 har jeg trent både ben og armer, men jeg pleier også å bytte litt på. 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg