Det var hardt, men godt allikevel 😃

Da var årets første treningsøkt gjennomført, og det ble ikke like hardt som jeg trodde det skulle bli. Nå var jeg også litt forsiktig, og tok ikke så hardt i heller. Syntes det var bedre å starte forsiktig og ikke få så vondt. Det er her jeg mange ganger går i fella, og kjører på for fult å så går det helt galt.

Jeg har heldigvis lært at det er bedre med litt trening, og orke å eksistere resten av dagen. I stedet for å ta i for mye og ligge som et slakt.

Nå har jeg brygget meg en kopp kaffe og skal slappe av en stund…. Jeg rakk nemlig ikke å drikke kaffe før jeg skulle av sted å trene, for plutselig  begynte viseren på klokka å gå så innmari fort. Jeg har nevnt det før, men sier det gjerne igjen at uten en kopp kaffe på morningen våkner ikke kroppen helt ☕

Frikortet mitt gikk jo ut per 31.12.18, så nå er det å starte på skratsj igjen. Det tar litt tid innen betalingene blir oppdatert i systemet, så jeg skal lage meg en oversikt selv så jeg kan følge med. Vet at egenandelen har gått opp, men husker ikke hva så det må sjekkes ut.

Ha en fortsatt fin dag da folkens 😊

#helse #trening #øvelser #form #kaffe #egenandel #blogg

16 kommentarer
      1. Noen mener at kaffe ikke har noen effekt på kroppen, men der må jeg si meg uenig 😉 Selv om jeg har gått jevnt til legen i 2018, så fikk jeg ikke det frikortet før uken før jul. Frikort 2 pleier jeg å få allerede i februar, men i år kom jeg litt sent i gang så det blir kanskje mars.

      1. Selv om jeg ble veldig sliten, så føler jeg at jeg fikk mer energi. Har vært litt slapp i kroppen etter julefeiringen, men håper å endre på det nå 😊 Var nok lurt å ikke ta i så hardt!

    1. Ligge som et slakt = that’s me. Er såååå dårlig etter turen i går. 🙁 Så flink du er som klarer å ta litt og litt. Tror aldri jeg kommer dit at jeg får det til å funke.

      1. Huff da, det hørtes ikke greit ut 😮 Jeg har nok lært den harde veien, hvor jeg har trodd at jeg orket mer enn jeg gjorde, og endte opp i fosterstilling under dyna. Det orker jeg ikke, hvis jeg klarer å unngå det 😑

    2. Kaffe er godt ja etter man har trent 🙂 Kjempeflink du er 🙂 Det er kjempegodt å trene, og man kan bli så sliten, og det er en kjempeherlig følelse 🙂

      Det er lurt å begynne forsiktig, og det gjorde jeg også etter influensaen jeg hadde før jul. Fysioterapeuten min sa. Hvis man har hatt et avbrekk i 2 uker, tar det to uker å være tilbake igjen.

      Ønsker deg en kjempefin mandag, og ei kjempeflink og god uke <3 🙂

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

      1. Ja det var veldig godt å være tilbake, og jeg er glad jeg tok det med ro. Jeg har vært veldig sliten og trøtt hele dagen, og jeg vet ikke hvordan jeg ville ha vært hvis jeg hadde hatt fult trøkk. Kaffen gjorde susen den, og jeg kviknet litt til 😊

        Ha en riktig god natt og en fin tirsdag 😊

    3. Bra for kroppen det der men egenandelene er der alltid. Du må tenke på at dette er bra deg. Sjøl kom jeg fra tannlegen i dag, rotfylling ble det i dag. Vi klarte det på 1 time og dermed slapp jeg unna med 4000 kroner, utover timen ble der mer. Men må trøste meg med at det er verre ting. Nå vil jeg ta ut middagen fra fryser og tine den, men først vil jeg lage meg litt kaka og kose meg med håndball på TV. Ha en fin kveld.

      1. Vi har alle godt av å bruke kroppen, men det er viktig å ikke overdrive. Da gjør man bare vondt verre. Leit at vi må betale egenandel, når det er treningen og behandlingen som gjør at vi klarer å holde folk oppegående, og komme tilbake i jobb. Ja 1000-lappene forsvinner fort når man går til tannlegen. Ha en riktig god natt og en fin tirsdag 😊

      1. Jeg har lært leksa mi etter å ha kjørt på for hardt etter opphold før, og endt opp med betennelser og andre plager. Hadde ikke lyst å gjøre det nå, men jeg ble ganske sliten allikevel. Ha en riktig god natt og en fin tirsdag 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg