Dette er bare en test, Claim blog

Follow my blog with Bloglovin

Jeg måtte bare teste om jeg fikk til dette med Claim my blog, og det ser jo riktig ut nå. Det jeg lurer på, er om jeg må skrive inn denne koden hver gang jeg lager et innlegg, noen som vet det?

Dette er hvordan jeg gjorde det:
1. Trykket på linken Claim blog, og søkte opp blognavnet i søkeboksen
2. Koden jeg da fikk opp, kopierte jeg inn under fanen “Tekst” som ligger høyre på samme linje som Legg til media og YouTube.
3. Trykket deretter på fanen “Visuell” og skrev ferdig innlegget.


#test #claimblog #spørsmål #blogg

12 kommentarer
      1. Når jeg fant ut at dette ikke ble liggende fast, når jeg gikk inn for å skrive et nytt innlegg kommer jeg ikke til å gjøre det. Det var veldig enkelt, men egentlig ikke nødvendig.

      1. Det er egentlig veldig enkelt, men jeg ser ikke poenget i det ettersom vi alle kun får fulgt hverandre på Bloglovin. Ettersom man må legge det inn for hvert innlegg, blir det bare pes så jeg kommer ikke til å gjøre det. Ville bare teste ut om det gikk jeg 😉

    1. Jeg aner ikke, skjønner ikke HVORFOR vi skal gjøre det heller. Jeg finner dere når jeg søker dere opp, uten dette, og begynner å følge dere. Så ligger dere i feeden min. Hva er fordelen med dette claim-greiene? 😀

      1. Jeg ser heller ingen grunn til at vi skal legge det inn, for det er akkurat sånn som du sier. Er kanskje mer aktuelt hvis man blogger på et litt høyere nivå, og vil tiltrekke seg helt nye lesere. Jeg kommer ikke til å gjøre dette, men jeg måtte bare prøve å se om det fungerte. 😊

      1. Ja jeg gjorde det, men det er klart at man må legge inn koden hver gang man skriver et innlegg. Det er både unødvendig og slitsomt så jeg kommer ikke til å gjøre dette, men greit å teste det ut.

    2. Jeg har gjort det samme, og jeg må ikke legge inn koden hver gang. Ser at linken til bloggen min ligger under claim my blog nå. Det du skrev til meg om at du bare kom inn på bloggen min når du trykket på linken øverst i det ene innlegget mitt, det er det som gjør at jeg slipper å legge det inn flere ganger. Også har jeg det på linken på høyre side, og da kommer du inn på sida mi på bloglovin. Så det er faktisk to forskjellige ting du kan gjøre.

      Om det har noen hensikt vet jeg ikke, men nå er det jo på plass, så da lar jeg det være sånn. 🙂

      God fredag! <3

    3. Jeg slenger på den linja innimellom. En stund trodde jeg at innlegget kom kjappere ut på bloglovin’ hvis jeg claimet på den måten, men det er visst bare flaks om vi blir publisert der med en gang eller etter flere timer. Det er ikke alt en skal forstå! 😉

      1. Ettersom jeg ikke skjønte det med en gang, måtte jeg bare teste det ut. Alt jeg ikke får til irriterer meg, og jeg gir meg ikke før jeg klarer det. Ser ikke helt poenget i å legge det inn, og kommer ikke til å gjøre det igjen 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg