Dette gleder jeg meg virkelig til

Det er viktig å ha noe å se fram til når vinter og kulde ikke frister til mye uteaktiviteter. Jeg er veldig glad i musicaler, konserter og teater å prøver å få med meg noen av de nevnte i løpet av året.

I forrige uke snakket Bestisen og jeg om hva vi skulle finne på av diverse kulturelle aktiviteter i 2019. En ting som kom opp med en gang var forestillingen “Vår Beatles – hyllest”, som skal settes opp i Lillestrøm Kulturhus i mars. Vi bestemte raskt at vi skulle bestille billetter med en gang, noe vi også gjorde.


skal dit den 22. mars, som er en fredag og jeg gleder meg sykt. For det første er jeg glad i musikken, som jeg har hørt en del på. I tillegg er det noen flotte artister som skal fremføre musikken.

De aller fleste jeg vet om som har sett forestillingen, har syntes at den var verdt pengene. Jeg håper og tror at jeg vil syntes det samme etter å ha sett den 😊

#musikk #forestilling #beatles #hyllest #lillestrøm #kulturhus #nostalgi #blogg

4 kommentarer
    1. Kan du begripe at Inger Lise Rypdal kan se ut som hun gjør? Dama er 69 år gammel, og var nok blant idolene mine da jeg var barn og veldig ung tenåring. Jeg kan fremdeles hele Fru Johnsen utenat. Den lærte jeg da jeg var 12 år. Nå ser jeg ut som mora hennes..”sukk”

      1. Ja Inger Lise Rypdal ser veldig godt ut for alderen… Som et barn av 60 tallet så husker jeg godt fr Johnsen som strømmet fra radioen, og jeg lærte meg den ganske raskt. Syntes den fortsatt er en rå låt jeg 😊

    2. Dette er et flott knippe artister, som isolert sett vil være kjekt å se, og sammen med Beatles blir det nok helt topp 😀
      Jeg har to bestilte ting jeg skal på så langt. Pleier egentlig ikke ha så mye sånt som koster så mye penger, men dette var noe jeg bare ikke ville gå glipp av. Om en måned skal jeg på musikalen Grease. Og til sommeren blir det Bon Jovi. Gleder meg veldig til begge. Og begge skal datteren min, og kjæresten min være med på.
      Kunne tenkt meg denne du skal også, men kan ikke huske å ha sett plakaten, så vet ikke om de skal hit i distriktet. Uansett så har jeg allerede litt mye nå 🙂
      Kos deg masse ♥

      1. Er så enig med deg, veldig gode artister individuelt sett også. 😍 Bon Jovi hadde vært noe, de var en av et lite knippe favoritter fra noen år tilbake. Beatles forestillingen har gått for fulle hus i Oslo, og er nå på turne. Mulig at den kommer i nærheten av der du bor etterhvert. Bestisen og jeg snakket om å prøve å være med på en del kulturelle innslag i 2019, og ble enig om å prøve å gå på ting som enten er gratis eller ikke har så dyre billetter. Det blir fort dyrt ellers. En ting vet jeg at jeg gjerne vil ha med meg, og det er Nøtteknekkeren i operaen i desember. De billettene legges ut i slutten av mai, begynnelsen av juni. Var ikke der i 2018, og det var et savn. Ha en strålende torsdag 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg