En “Pompadours” første tur ut..

I desember, akkurat da noen av oss byttet platform til stor frustrasjon, var Frodith i gang med sin julekalender. En morsom julekalender med oppgaver som skulle løses  hver dag. Å når det var oppgaver, så var det også gaver 🎁 Jeg var en av de heldige som ble trukket ut, og vant en “Pompadour” i min favorittfarge lilla.

All ære til Frodith som brukte så mye av sin egen tid på å lage alle de fine kalendergavene, og julekalenderen selv.

Det har ikke vært noen anledning til å bruke “Pompadouren”, men i går skulle jeg bort å da bestemte jeg meg for å bruke den. Skikkelig premiere-kveld var det 😊


Jeg puttet hus-og bilnøklene, en liten pung og en håndkrem ned i den. Nøklene stakk ut både her og der, så jeg fant ut at det var best å legge dem i en liten pose. Ikke for at de kom til å dette ut, men mer for at jeg var redd for at de skulle ødelegge garnet så det ble hull.

Det er god plass i den, så jeg kunne ha hatt med meg mer hvis jeg hadde trengt det.

Er den ikke fin?


#pompadour #veske #håndarbeide #hekle #først #premiere #blogg

10 kommentarer
    1. den er fin,vant en jeg også,den skal i bobilen til litt plaster og slikt ,da slipper jeg å lete i skap og skuffer om vi skulle trenge slike ting :=) har vunet en tidligere også,den henger på badet vårt med bomull i ,veldig kjekke

      1. Den har flere bruksområder, og fikk tips fra Connie som brukte sine (hun har to) til å ha vatt i og plaster ol. Jeg får se hva jeg ender opp med å bruke den til, men den var fin som en liten veske 😊 Det kommer sikkert flere konkurranser som du kan delta i, og da kan det jo også hende at du er den heldige.

    2. Den var lekker og fargene er så fine….Flott. Kan brukes til mye. Litt kjekk som veske også synes jeg..Putte lommebok i når man skal en tur til byen…Ikke alltid jeg har store lommer..

      1. Jeg syntes at den er superfin, og som du sier så kan den brukes til veldig mye. Jeg brukte den som veske denne gangen, og syntes den fungerte fint som det. Tenkte kanskje at jeg kunne fore den, sånn at nøkler og andre småting stikker ut eller ramler ut.

    3. Kjempefin! Frodith lager så mye fint og gir bort i julekalenderen sin, – jeg var så heldig å vinne lue! Håper du har blitt bra igjen av feberen!

      1. Jeg ble veldig glad for den, og det er jo en sånn sak som kan brukes til så mye. En lue er jo også supert å få, og nå som det har blitt så kaldt er det godt å ha. Dessverre har ikke feberen gått tilbake til normalen, heller det motsatte 😥

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg