Frodiths vinterutfordring – Dag 4 Snø

Så har vi kommet til dag 4 i Frodiths vinterutfordring hvor temaet er snø.

Utfordringen går over syv dager, og har du lyst til å være med så rekker du det sikkert. Du kan lese mer om den HER.

Bilde jeg valgte til dagens utfordring er fra et av de første snøfallene nå siste høst.

Nedenfor kan du se hvilke stikkord eller temaer vi skal tolke:
1. Vinterklær
2. Frost
3. “Isdans”
4. Snø
5. Vintermoro
6. Vinterlandskap
7. Strevsom vinter

Hvis du HAR lyst til å bli med, må du stikke inn på bloggen til Frodith å si i fra at du er med. Når utfordringen er ferdig blir det utstilling i Galleri Frodith.


#utfordring #tema #frost #frodith #blogg

14 kommentarer
    1. Snø er det nok av noen steder men andre steder savner man det. Men alt går bedre uten snø, ikke minst trafikken. Fint bilde. Håper formen din er bedre i dag enn hva den var i går. Sjelden det blåser så mye en hel dag, var en tur på kiwi og kjente jeg det godt. Tok med meg 2 røde epler fra kiwi, de kan brukes til så mangt, ikke minst til steking. Ha en fin kveld.

      1. Jo da formen er mye bedre i dag, men feberen vil ikke helt slippe enda. Det blåste ganske bra på morran og formidagen, men utover dagen ble det bedre. Jeg er jo ikke så begeistret for snø, og nå som jul og nyttår er over kan den egentlig forsvinne. Jeg måtte handle litt i dag jeg også. Ha en fin kveld du også 😊

      1. Det er nå sånn i dette langstrakte landet vårt, at det er store kontraster når det gjelder været. I dag laver snøen ned igjen, store snøfnugg på størrelse med et putevar 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg