Frodiths vinterutfordring – Dag 6 vinterlandskap

Så har vi kommet til dag 6 i Frodiths vinterutfordring hvor temaet er vinterlandskap. Utfordringen går over syv dager, og du kan lese mer om den HER.

Bildet jeg har valgt ut til dagens tema er tatt nede ved Østensjøvannet. Da jeg dro hjemmefra var det et nydelig lys og fargespill på himmelen, men innen jeg kom meg ned hadde lyset forandret seg. Et vinterlandskap er det nå uansett 😊

Om sommeren kan man komme ganske nær vannet der jeg ville ta bildet, men nå var det sperret av så jeg måtte stå et stykke unna.

Nedenfor kan du se hvilke stikkord eller temaer vi skal tolke:
1. Vinterklær
2. Frost
3. “Isdans”
4. Snø
5. Vintermoro
6. Vinterlandskap
7. Strevsom vinter

Hvis du HAR lyst til å bli med, må du stikke inn på bloggen til Frodith for å sjekke om det fortsatt er tid. Når utfordringen er ferdig blir det utstilling i Galleri Frodith.


#utfordring #tema #vinterlandskap #frodith #vinter #foto #blogg

16 kommentarer

Siste innlegg