I all verden…, jeg er pÃ¥ lista

I dag har jeg endelig klart å krabbe meg inn på lista, for første gang etter at jeg ble flyttet over på ny plattform. Det er selvsagt ikke på toppen, men på 96 plass, som i seg selv er et veldig sterkt tall, hihi!

Jeg syntes bare at det var så gøy at jeg klarte å komme meg inn, så det spiller egentlig ingen rolle hvilken plass jeg har. Har vel en følelse av at det kan bli en stund til neste gang, men man vet jo aldri!!!

Ettersom dette er en aldri så liten premiere, syntes jeg det var på sin plass å lage et lite innlegg om det for å fortelle at det er litt stas ;o))

#glede #gøy #premiere #listen #blogg

10 kommentarer
      1. Tusen takk ???? Det er aller første gangen pÃ¥ det som kalles Topplisten for meg. Da vi var pÃ¥ gamle blogg.no var det kun pÃ¥ den aktive jeg lÃ¥ fast mellom 5 – 15 plass. Ha en fin lørdag du ogsÃ¥.

    1. Ja, er det ikke gøy 😀 Jeg synes også det er moro å være på listen litt. For jeg har ikke statistikk lenger, men da ser jeg LITT hvor landet ligger i det minste 😀 Ligger man på rundt 200 sidevisninger til vanlig er man på listen, og noen ganger ligger det litt under 🙂 Så vet du det 😀 Kos deg med listeplassering 😀

      1. Ja det er en motivasjon å se navnet sitt der, noe som leder til at jeg må tenke litt på hva slags innlegg jeg legger ut. Skal jeg ha sjansen til å ligge der fast eller oftere, ja da må jeg nok gjøre noe ;o))

    2. Ja jeg har ogsÃ¥ vært innom den listen noen ganger..men havner for det meste utenfor….Tror man mÃ¥ være litt aktiv, og ihvertfall skrive om noe som fenger…Kos deg pÃ¥ lista…hihi..Ha en god ny dag!

      1. Jeg tror ikke jeg kommer til å bli værende på lista, selv om jeg er der i dag også. Ikke er innleggene mine superspennende, og så er jeg av de som blogger hver eneste dag heller. Gøy er det nå å havne der ;o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg