I morgen blir det strekk og bøy

Det har blitt noen uker siden jeg har vært å trent, men i morgen skal jeg i gang igjen! Jeg både gleder og gruer meg, dels for at det skal bli godt å komme i gang igjen, men så vet jeg jo også hvordan kroppen min reagerer. Jeg kommer til å være helt utslitt, og vondt over alt. Den første timen er alltid verst etter et lengre opphold.

Jeg pleier å ha time ganske tidlig på formiddagen, men han hadde ikke noe ledig da jeg logget meg inn å reserverte timer. Kan hende vi kan endre på de andre slik at jeg kan komme tidligere.

Jeg har har ikke fått kommet meg ut på tur noe serlig de siste ukene, men jeg har trent hjemme her med øvelsene jeg kan gjøre her. Det har gjort at jeg ikke er fult så stiv som jeg har vært tidligere etter et opphold. Kanskje ikke morgendagens treningsøkt blir så ille allikevel 😊

#helse #trening #øvelse #opphold #blogg

13 kommentarer

Siste innlegg