I morgen er det hverdag i gjen…

Når vi rundet desember og det nærmet seg slutten på 2018, hadde jeg igjen 27 feriedager tilgode. Etter en samtale med sjefen ble vi enig om at jeg skulle begynne å ta ut ferien fra 10. desember. Som sagt så gjort, og siden har jeg vært på ferie.


I morgen er ferien derimot over, og jeg skal tilbake igjen på jobb. Jeg er fortsatt 80% sykemeldt ut denne måneden, så det blir bare 3 korte arbeidsdager for meg å jobbe. Skal bli godt å komme i gang igjen, for jeg har nok vært mer rolig enn jeg burde ha vært.

Neste uke skal jeg til legen for oppfølging av sykemeldingen, og da er jeg klar for å senke sykemelding til 70% sånn at jeg jobber 30%. Går det greit så øker jeg litt til når vi kommer til mars. Jeg er nødt til å teste kroppen for å se hva den tåler, om den klarer av å jobbe mer.  Tar jeg det sakte så håper jeg virkelig det 😊

Problemet er bare at jeg er jo ikke trøtt på kvelden, men jeg bare må legge meg tidlig nå  i kveld allikevel å håpe på at Jon Blund kommer tidlig 😴

#ferie #tilgode #arbeid #sykemelding #søvnløs #sove #blogg

10 kommentarer
      1. Tusen takk ;o)) Så trøtt i tryne etter å ha stått opp før hanan gol, vet nesten ikke om jeg våken eller ikke. Siden jeg snakket med sjefen sist, har avdelingen flyttet og jeg måtte gå på jakt for å finne dem ;o))

    1. Lykke til pÃ¥ jobb. 🙂 Hørtes igrunnen litt godt ut … Ã¥ gÃ¥ pÃ¥ jobb … Veldig lenge siden jeg har kunnet si det. HÃ¥per du fikk sove godt i natt, slik at hverdagen ikke ble alt for hard til Ã¥ begynne med.

      1. Tusen takk ;o)) Det var godt å komme på jobb å se kollegene igjen, selv om jeg måtte lete etter dem. Mens jeg var borte hadde avdelingen flyttet på seg, hihi!! Jeg sov godt i natt, men følte allikevel at det ikke var lenge nok når alarmen begynte å ule ;o))

    2. Den søvnen, den søvnen… slitsomme greier det der. HÃ¥per du finner ut at du er vÃ¥ken i løpet av dagen😊 Jeg gÃ¥r helt i svima pÃ¥ jobb noen ganger jeg ogsÃ¥.

      1. Ja hva skulle vi gjort uten? Jeg våknet mer til liv når termokoppen min ble tom for kaffe, og da var det også på tide å gå hjem igjen. Det blir nok en tidlig kveld på meg i dag tenker jeg 😊

      1. Tusen takk 😊 Det gikk ganske greit i dag selv om jeg kjente det i nakken etter en time. Våken ble jeg ikke før jeg skulle gå hjem igjen etter 3 timer og 45 minutter, hihi!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg