Ikke alltid like enkelt å ta bilder av kjæledyret

Photo taken with Focos

Hihi, nei lett er det ikke å ta bilder av kjæledyret, noe jeg fikk erfare i dag. Jeg var etter Vinja en lang stund for å få et fint bilde av henne. Frk Pus hadde helt andre planer, men jeg nektet å gi opp. Vel til å begynne med i alle fall, men til slutt måtte jeg bare innse at det ble 1-0 til Vinja. Det beste bilde jeg fikk ut av jakten, er det du ser over her 🤣 Hun har da fine ben denne godjenta mi, og fin er resten av henne også selv om det ikke syntes her.

Ronja derimot lå som en dronning på stuegulvet, så henne var det ikke noe problem å ta bilde av i dag. Vanligvis er hun ekspert på å snu hode vekk når jeg kommer med mobilen eller fotoapparatet. Hun ser litt gretten ut, men det gjør hun alltid når det er tid for et bilde. Ellers har hun oppvakte og nysgjerrige øyne, som lyser mot deg 😉

Om du har kjæledyr, er det enkelt å få fine bilder av dem?

#katteliv #vinja #ronja #foto #bilder #vanskelig

8 kommentarer
    1. Hihi, jeg har jo ingen kjæledyr, men syns alt som er levende er vanskelig å ta bilder av….! Unntatt dattera mi da – som elsker å posere, haha….! Kult bilde av lekre ben og av dronningen! Klem <3

      1. Tusen takk 🥰 Ja du har rett i det, stort sett alt levende er vanskelig å ta bilder av. Jeg bruker jo mye tid på å ta bilder av humlene om sommeren, som er min favoritt ute i naturen, og det er ikke mange klare tydelig jeg har klart å fange de heller 😉 Gir allikevel ikke opp.

    2. her kjenner jeg meg igjen ,jeg har ikke kjæledyr lengre men min datter har en hund,om jeg prøver å ta bilde av ham kommer han bare mot meg og skal ha kos,ikke mulig å få ham til å sitte still og smile pent hi hi

      1. Hihi, man må ha tålmodighet hvis man skal ta bilde av kjæledyra våre, for de syntes mange ganger det er mer spennende å undersøke mobil eller kamera. Det blir ofte flere dårlige enn gode bilder 🤭

    3. Tji-hi…ja det der er typisk 😂 Har dessverre ingen kjæledyr pr i dag, men har “bestandig” tidligere hatt både katter, hunder og kaniner…og de aller fleste vridde seg vekk når jeg kom med kamera 😁 Men det var nå kule bilder du fikk, da 😊

      1. Tusen takk 🥰 Nei, det blir nok flere bilder som slettes enn spares på, når man skal ta bilde av kjæledyrene. Før jeg fikk kattene hadde jeg først marsvin, umulig å ta bilde, og så hadde jeg to hetterotter som elsket å posere foran kamera.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg