Ikke like hardt i dag

Jeg skal vel ikke påstå at jeg spratt opp av senga i dag, men det var nå lettere å komme seg opp i dag. Det ble ikke så mange timers søvn, ikke for at jeg la meg sent men heller det at jeg ikke fikk sove.

Pusene var nok mer trøtt enn det jeg var, og rørte ikke på seg før jeg kom fra dusjen. Da satt de foran mat og vannkoppen å så bedende på meg. Etter å ha spist litt forsvant de opp i sofaen begge to, hvor de krøllet seg sammen og sovnet igjen 😊

Det er merkelig når jeg skal ta en selfie, så ser jeg alle andre steder enn rett i linsa. Jeg tok flere bilder mens jeg ventet på banen, og før perrongen ble fylt opp av flere mennesker. Alle sammen ble like ille, men dette over her er det beste 🤓

Det har gått ganske greit på jobb i dag, og jeg har jobbet med ting jeg ikke har vært borte i på flere år. Det var gøy når jeg etterhvert begynte å forstå litt av det jeg drev på med 😊

Hvordan har din dag hvert?

#arbeid #oppgaver #våkne #morgen #torsdag #arbeidsdag #blogg

18 kommentarer
    1. Godt å høre at dagen din har vært bedre i dag 🙂
      Min dag har ikke kommet leger enn til at frokosten nettopp er inntatt.NÃ¥ skal jeg legge meg under pleddet igjen. Og antageligvis blir det en liten dubb til.
      Men etter det, håper jeg å fungere litt 🙂
      HA EN FORTSATT FIN DAG.

      1. Jeg har noen sånne dager jeg også, hvor frokosten blir til lunch. Håper du har det bedre etter en cowboystrekk under pleddet 😊 Jeg er sliten etter timene på jobb, men ikke så vondt som på tirsdagen 😊

    2. Hei på deg. Dagen min har vært fin, og nå er det snart tid for å lage mat her. 🙂
      Godt å lese at du har en bedre dag i dag, men allikevel står du på hodet 😉 Ihvertfall på bildet jeg ser. 😀 Fin er du!
      Ønsker deg en fin ettermiddag og kveld! Klem

      1. Haha, det blir alltid noe tull med bildene, når jeg blogger fra mobilen. Trodde dettr skjedde bare når bildene sto på høykant, får logge meg på PC’n å rette det.

        Tusen takk, ja dagen i dag har vært god så langt 😊 Sliten er jeg, men heldigvis ikke så vondt 😊 Så bra at din dag også har vært fin

    3. Hallo 🙂 Synes det var en pent bilde av deg <3 Bare oppmed haha så jeg måtte snu macen på hodet hahahaha Dagen har vært sånn passe men fra nå av er den superpigg 🙂 Stor god klæm <3

      1. Tusen takk 😊 Hver gang jeg blogger fra mobilen blir det noe tull med bildene, hihi! Trodde det bare skjedde når bildene ble lastet som portrett, men tydeligvis ikke 🤭 Så bra din dag ikke har vært så ille heller 🤓

    4. Godt å høre at du har hatt en bedre dag idag. Min har også vært bedre idag, for igår hadde jeg migrene og måtte gå litt tidligere fra jobb. Jeg orket ikke å spise noe i lunsjen, men idag bevilget jeg meg en stor porsjon fra salatbaren i kantina. 🙂

      1. Da har vi hatt en fin dag begge to, Sp bra 😊 Jeg hører at jeg har satt meg selv på hode i innlegget, Hehe, får logge meg på PC’n å rette det opp etterpå 😉 Håoer resten av kvelden også blir fin.

    5. Godt Ã¥ høre at det gÃ¥r fremover. <3 Jeg er veldig sliten i dag, og nÃ¥ skal vi snart ut og spise med svigers. Gleder meg bare til vi skal hjem igjen jeg …

      1. Ja her har det vært en god dag så langt 🤓 Keg har hatt sånne dager som du har, og da er det ikke gøy å være sosial. Håper kvelden din blir bedre enn forventet 🤓

    6. Dagen har vært fin den. Men utfordringene stÃ¥r i kø pÃ¥ mange vis. Og for deg har alt vært opp ned ser jeg av bilde. Forandring fryder – men bra at det gÃ¥r bedre med helsa din. Har spist pannekaker i dag. Til helgen er det mors dag og til tirsdag er far 91 Ã¥r sÃ¥ da blir det selskap søndag. HÃ¥per jeg kan fÃ¥ dratt, føler at kroppen har brygget pÃ¥ noe sykdom i lang tid sÃ¥ hva som skjer vil tiden vise. Ha en fin kveld.

      1. Bra at din dag ogsÃ¥ var bra 😊 Det gÃ¥r opp og ned med formen min, en dag nede og dag oppe Ã¥ sÃ¥nn holder det pÃ¥. Jeg har problemer med Ã¥ laste opp bilder fra mobilen til bloggen. NÃ¥r jeg er inne via mobilen er bildene mine sÃ¥nn de skal være, men pÃ¥ PC’n er de enten pÃ¥ høykant eller opp ned som her. Det blir mye Ã¥ feire hos deg i helgen ser jeg, sÃ¥ koselig det blir. HÃ¥per du fÃ¥r en fin helg😊

    7. Bra det ikke var like tungt da, selv med lite søvn 🙂 Og flott bilde- siden andre har kommentert at det er oppned allerede skal jeg la være å si noe om det 😛 he he..

      1. Veldig godt at det er noen dager som er bedre, selv om jeg blir sliten. Bilde ble vel ikke så verst det, selv om jeg står på hode, hehe Eneste måten jeg klarer det på er sånn 😃

    8. Ja, de der selfiene altså, det pleier å bli noen før jeg er fornøyd også 😉 Men sånn er det jo, vi har jo lyst å se fine ut når vi først skal legge ut bilde 🙂
      Jeg kan tenke meg at det er kjekt med litt utfordringer på jobben. Det blir mer givende etterhvert som man mestrer det man holder på med 🙂

      Min dag har vært fin. Jeg var til ergoterapeut tidlig i dag, og skal få litt hjelpemidler i heimen og litt råd og veiledning. Det synes jeg er veldig bra.
      Og ellers fyller datteren min 18 i dag, og hun besto førerprøven, så her har vi feiret med å gå ut og spise, og kose oss sammen 🙂 Og nå er det snart helg 😀

      1. Gratulerer til datteren din på etterskudd med bestått førerprøve 🎉 Så fin at fint at din dag også ble fin. Jeg føler at jeg må utfordre meg litt arbeidsmessig, for å se hva kroppen tåler. Det gikk veldig greit på torsdagen, og så syntes jeg jo også at det var gøy å lære noe nytt. Forstå og mestre oppgaven ordentlig krever mer arbeid, men det fixer jeg.

        Det er sÃ¥ rart nÃ¥r jeg blogger fra mobilen sÃ¥ blir bildene riktige, fortsatt er bildet mitt rett vei nÃ¥r jeg sjekker mobilen, men pÃ¥ PC’n stÃ¥r jeg jo pÃ¥ hode. MÃ¥ høre litt med blogg.no/Egmont om dette er noe de kan gjøre noe med. Ha en fin lørdag.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg