Jeg bare måtte ha det 🙈

Photo talen with Focos
Photo taken with Focos

God kveld!

I utgangspunktet holder jeg alt som har med julen å gjøre utenfor huset så lenge som mulig, men på lørdagen var jeg en snartur innom EuroPris og der på en stor pall hadde de mine favoritt kjøpe pepperkaker “Bertil pepperkaker” fra Berthas. Å da fikk en boks følge med meg hjem, og nå 3 dager senere har det minket 🙈 De er lett å skille fra andre merker, ettersom pepperkakemannen bare har 1,5 ben.

De aller beste pepperkakene lager man selvsagt selv, men disse her er ikke ille de heller. Det er vel derfor at de blir så fort utsolgt tenker jeg.

Har du noen favoritt kjøpe pepperkaker?

#jul #pepperkaker #bertil #berthas #kaker

 

9 kommentarer
    1. Så rett du gjorde…kos deg og nyt øyeblikkene, tenker jeg 😉😊 Personlig er jeg hekta på de derre billige, hjereforma pepperkakene som vanligvis selges for en 10’er 🙈 Men hjemmelaget er best – og jeg og sønnen min har en tradisjon der han kommer 22 eller 23 desember og lager pepperkaker sammen med meg – for å få litt ekstra jule-lukt i huset 😊 Ha en flottersfin dag 😊

      1. Ja jeg syntes jeg fortjente noe godt til kaffen, og jeg elsker jo disse 🥰 Jeg har ikke bakt pepperkaker på flere år, men har lyst til å lage en liten porsjon i år. Det lager en veldig god julelukt i huset. Ha en fin tirsdag du også 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg