Jeg gleder meg

Nå som desember er kommet så er det mange julekonserter, i kirken, samfunnshus og kulturhus. Det er så populært at hvis man venter for lenge med å skaffe billetter, så kan det godt være man ikke får noen.

Sammen med Anne, kusinene hennes Brit skal jeg på julekonsert i kveld i Lørenskog hus, og jeg gleder meg noe helt sinnsykt 😊


Det er julekonserten Blåtoner vi skal på, med Knut Anders Sørum, Lewi Bergerud og Elvira Nicolaysen. Vi så dem i fjor også, og det ble en sånn fin opplevelse at vi bestemte at vi bare måtte gå igjen i år.

Jeg er ikke så glad i disse “store” konsertene med masse lyd, for det syntes jeg blir for voldsomt. Nei, jeg trives best når det er mer ro over musikken, noe jeg følte at Blåtoner var i fjor.  Vi har fått ganske gode plasser dette året, litt nærmere scenen. I fjor satt vi oppe på balkongen, vi så å hørte godt men mistet litt av nærheten til artistene.

Før vi skal på konserten, har vi bestilt bord på restauranten Buen som ligger i 1 etg i Lørenskog Hus. Det er en asiatisk restaurant, som har nydelig mat og utrolig god service 😍

Skal du, eller kanskje du allerede har vært på julekonsert?


#lørenskog #huset #lørenskoghus #julekonsert #blåtoner #buen #middag #blogg

8 kommentarer
    1. Begynner å skjønne hvorfor jeg mangler denne julestemningen. Ikke hører jeg på julemusikk, ikke baker jeg og ikke går jeg på konserter … Da skal det vel mye til for å få rette stemningen. 😉 Var det en flott konsert?

      1. Her står radioen på Klem 7 Jul i hele desember ute på kjøkkenet, og der strømmer det ut nye og gamle julesanger så lenge jeg er våken. Jeg må ha med meg en julekonsert hvert år, og etter å ha vært på Blåtoner ble jeg helt betatt. Årets konsert var så stemningsfylt og fin, skal skrive et innlegg om det litt om litt.

    2. Har vært på 2 julekonserter i år, begge med gratis inngang. Den ene var i min lokale kirke, det var et korps fra jernbanen + en gruppe som sang a cappella. Det var fint og endel kjente julemelodier og det avslutta med Glade jul. Fikk vite om konserten ca 1 time før den starta da jeg var på kiwi og leste om på ei oppslagstavle. Ha en fin kveld.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg