Jeg klarte ikke å la være

Noen av dere har sikkert fått med dere at jeg samler på Mummi-kopper, skåler og asjetter. Jeg har to hyller i kjøkkenskapet med kopper i forskjellige motiver, og har vel sagt at NÅ skal jeg ikke kjøpe flere. Så kommer det nye kopper med lekkert motiv, og jeg bare MÅ ha dem.

Tidligere i januar ble det annonsert at en ny kopp snart var i butikken, og det var med motivet “Ninni – Det usynlige barnet” Jeg skjønte jo med en gang at jeg ikke kom til å klare å la være å kjøpe den når det kom i butikken. Akkurat når koppen kom for salg viste jeg ikke, og jeg har vært flink å ikke gått rundt i butikkene å spurt når de fikk den 🙄


I går var jeg en tur på Bryn senteret, og da jeg gikk forbi Tilbords styrte bena mine meg inn for å “sjekke” om de hadde den. Å der sto den i hylla, og jeg fikk stjerner i øynene med en gang. Den sto ikke alene, men hadde selskap av enda en ny kopp med motiv av “Mummitrollet og marsboeren”. Stjernene i øynene vokste seg enda større, og armene min strakte seg ut etter dem begge to, og løftet de ned fra hylla. Med et smil om munnen ruslet jeg bort til kassen for å betale. De bare måtte bare bli med meg hjem  til de andre koppene 😍

Er de ikke fine?

#kopper #arabia #mummitrollet #mummikopp #ninni #interiør #blogg

15 kommentarer

Siste innlegg