Jeg trenger litt hjelp

Heisann og god søndag!

Det er evigheter siden jeg har blogget på denne bloggen, men ettersom det igjen er problemer på min nåværende blogg tenkte jeg å prøve litt her igjen.

Det har seg sånn at det begynner å bli på tide at jeg byttet briller, for de jeg har nå begynner å bli veldig slitt. Jeg kan se det når lyset faller inn fra en viss vinkel, og det er veldig slitsomt. Problemet er bare det at det er så innmari vanskelig å finne en innfatning som jeg liker og som passer til ansiktet mitt. Du kan tro at jeg har leita, men jeg finner ikke noe som passer. Alle de jeg har sett på så langt er alt for smale til ansiktet mitt, men det er håp….

 

Jeg har de gamle databrillene som jeg kjøpte den gangen jeg hadde mørkt hår. De sitter veldig godt på, og jeg liker dem veldig godt. Problemet er om svart er for hardt til ansiktet mitt nå som jeg har lyst hår?

Det er her du kommer inn…. Vær totalt ærlig, syntes du at jeg kan bruke denne innfatningen? Eller blir svart for hardt?

 

#spørsmål #svar #briller #innfatning #nyebriller #blogg #minblogg

12 kommentarer
    1. Jeg synes du fint kan bruke dem, for du har veldig gode farger selv med den hårfargen. Huden din er fin i fargen, også øynene dine.
      Jeg har problemet med landets blekeste hudfarge, sånn omtrent. Men jeg løste det med mørk brilleinnfatning ved å bruke askebrun permanentfarge på brynene. At håret nesten er hvitt, er en ting, men brynene ville jeg ikke ha sånn. Ble for mye nissemor når alt fikk blass farge, og så de brillene som jeg slett ikke ønsket å bytte ut. Jeg ser jo at du har mye mer farger enn jeg har. Jeg var også mørkhåret en gang…😏( og har problemer med å finne ok brilleinnfatninger pga bredden)

      1. Tusen takk for fin tilbakemelding 😊 På bilde har jeg ikke noe sminke, så litt annerledes blir det jo. Jeg kommer nok mest sannsynlig til å gå for dem, for jeg liker dem veldig godt.

    2. Jeg synes ikke de er for mørke til deg, og kan ikke huske hva du har hatt før av farge 😀 Jeg kjøpte også nye en gang, men var så glad i de turkise jeg hadde før, så fikk satt nye glass i gammel innfatning 🙂 Så koselig å se deg her igjen da 🙂 Lurt å beholde den gamle 🙂

      1. De brillene jeg har nå er også svarte på utsiden og blå på innsiden. De har en tynnere innfatning. Veldig greit å høre hva andre mener, for det er ikke alltid så lett å se det selv 😉

    3. De passet jo veldig godt til ansiktsformen din, så jeg skjønner at du liker dem. Så de kan du fint bruke.
      Jeg er selv på brillerunde. Skal bestille time hos optiker, og krype til korset. Briller har jeg slett ikke lyst på, men jeg innser at jeg må. Så har samme dilemmaet…å finne briller jeg synes jeg kler 🙂

    4. Du kan bruke de du har der. Er viktig at du liker de selv. En stund siden jeg har vært her. Måtte flytte databordet av årsak at jeg har fått nytt gulvbelegg, til mandag er det kjøkkengulvet som skal fornyes. Det er mye rot nå hjemme så jeg skjønner at jeg må fremover investere noen kr i leiligheten. Ting slites og det er gøy med noe nytt. Håper nette snart er på plass hjemme, må nok bestille fjernhjelp med det er det verd. Så nå låner jeg en pc på biblioteket. Greit nok det, Mye rot hjemme nå, satte kjøleskapet i stua i dag slik at folka som skal jobbe der på mandag har god nok plass. Skal en tur til Hokksund siden i dag, på tide med en kaffekopp med en kompis igjen. Ha en fin dag.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg