Julegave til meg selv

Når desemberlønnen kommer, pleier jeg alltid å kjøpe meg en julepresang til meg selv. Noen ganger kan det var en liten ting som ikke er så dyr, mens andre ganger kan det koste litt mer.

I dag ble kontoen fylt opp, og jeg har lenge ønsket meg en ekstra Apple TV 4 K til tv’n jeg har på soverommet. Så etter at jeg hadde hvert hos Oppsalklinikken å trent, dro jeg ned på Alna senteret og kjøpte meg en ny boks 😊


Nå har jeg akkurat installert den, og det ble selvsagt litt frustrasjon. Jeg husket ikke alle passordene mine, og måtte be om nye sånn at jeg fikk åpnet HBO, Netflix og Viaplay.  Det tok litt tid, men nå er alt i orden og sånn som det skal være.

En av grunnene til at jeg ville ha en boks på soverommet, var for at da kan jeg sitte i senga å se litt TV innen jeg legger meg. Nå blir det til at jeg sitter i stua alt for lenge å ser på via Apple TV, og sovner i stolen. Det er bedre å krabbe opp i senga tidligere å se der, og skulle jeg sovne fra det jeg ser på gjør det ingenting. Alt slår seg av etter en stund, og jeg sover der jeg skal sove å ikke i stolen i stua 🤓

#apple #appletv #julegave #meg #installere #passord #blogg

24 kommentarer
      1. Tusen takk ;o)) Apple TV er en liten boks, som man kan laste ned tv kanaler til. I tillegg til forskjellige app’er som på telefonen. På mange av de nye TV’ene så kan man legge inn Netflix, Viaplay og HBO, men ettersom min er så gammel kan tilbyr de ikke den løsningen. Da er boksen en god løsning, for jeg bytter ikke ut en brukbar tv når jeg ikke må ;o))

    1. Skulle hatt meg en sånn jeg også. Men regner med dette er noe som trenger ganske bra nett ? For er det noe vi ikke har, så er det nett…. Men nå får du det bra greit. Jeg er ille til å sovne på sofaen. Så det må jo bli perfekt å sovne på rette plassen <3

      1. Det er nok en fordel å ha et greit nett, når man skal bruke en sånn boks. Du kan jo spørre i butikken, hva de mener. Ja, nå skal dama med lakenskrekk komme seg tidlig i seng i kveld, og nyte en film eller en serie før jeg sovner.

    2. Jeg har også AppleTv på soverommet, men dessverre har jeg den versjonen der jeg ikke får inn HBO. Bahh! Men Kristoffer har lovt å kjøpe ny til meg, hvis jeg greier to måneder uten Red Bull- jeg er på dag 40 uten Red Bull, så det lover godt 😉 ha ha

    3. Best å sovne i senga! Men jeg har aldri hatt TV på soverommet! Holder i massevis med en TV i dette huset… Men grattis med gaven! 😉 Tenk, akkurat det du ønsket deg!

      1. Jeg sliter med å sove når jeg kommer i senga, og da pleier jeg å slå på tv’n. Det fungerer hver gang det, hihi!
        Det er litt kos å sitte i senga å se tv syntes jeg, og så kommer kattene å legger seg sammen med meg å maler
        høyt. Da har vi det så koselig så ;o))

    4. Jeg er opptatt av hvordan bloggen din ser ut, og ser ikke hva du skriver, beklager. Jeg ser du har mye facebookgreier på venstre siden. Det er sånn du kan velge selv? Jeg tør ikke røre stort ennå… 😮

      1. Så flott at du er opptatt av bloggen min og hvordan den ser ut, men hva mener du med at du ikke ser hva jeg skriver. Ser du ikke innlegget eller er det noe annet du mener? Vil jo gjerne at det skal se bra ut vettu ;o)) Jeg har suret fælt med de facebook ikonene, for det var helt feil fra starten av her hos meg. Selv det ikke ble helt riktig nå heller, så får jeg i alle falle delt innleggene over til diverse facebook grupper og sider på riktig måte ;o))

    5. Vil gi meg selv en ny dress til jul, så på noe i dag. De ligger på fra 2000 kroner opp til 5000 kroner, men i en annen butikk var det dresser helt ned til 1500 kroner. Må tenke litt og sjekke saldo. En dress kan ha ha i flere i til ymse anledninger så da kan man legge litt penger i det. Noe TV på soverommet trenger jeg ikke men en liten radio er tingen. Ha en fin kveld.

      1. Har man råd til å legge litt ekstra i en ny dress, så burde man kanskje gjøre det. Den kan som du sier brukes i flere anledninger, og også i flere år. Mange dresser er klassiske i snittet og går aldri helt av moten. Litt verre for oss damene, som kanskje ikke alltid kan bruke de samme antrekkene i flere år ;o))

        Ha en flott tirsdag.

    6. Gratla med førjulspresang til deg selv 🙂 Jeg har Apple Tv selv og bare digger den! Har i stuen og ungene har hver sin Apple TV samt jeg har en eldre modell som venninnen min har fått ha hos seg 🙂 genialt med den boksen 😉 forresten det er litt trøttende å måtte legge inn navn, epost for hver gang jeg skal kommentere etter bloggno bloggere ble flyttet over …..

      1. Tusen takk, har ønske den lenge. Så fornøyd med å kunne ligge i senga og se tv før jeg sovner 😍 Du er ikke den eneste som er lei av å skrive navn, epost og bloggid. En annen ting jeg er dr… lei er å fortelle at jeg IKKE er en robot. Greit hvis du bare kommenterer på et innlegg, men når man sitter å leser å kommentere flere er det ikke festlig lenger.

        En annen ting, jeg har jo lagt til nouw bloggen din på bloglovin’, men får bare opp en blank side når jeg går inn på den. Vet du hva som er årsaken, noe som er blokkert kanskje?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg