Julenissen kom tidlig i år

Som så mange andre her i blogg blokka, er også jeg med å forsøker å løse oppgaver i Frodith’s julekalender. Oppgaver med forskjellig vanskelighetsgrad, noen lette og andre ikke fult så lette. I tillegg så får vi følge rottene Salt og Pepper på mange spennende eventyr. Har du ikke vært innom Frodith før, så gjør det og følg henne og Salt og Pepper fram mot jul HER. Hun skriver jo om litt annet også, så det vel verdt å stikke innom å lese bloggen hennes 😊

For noen dager siden var jeg så heldig å bli trukket ut som dagsvinner i julekalenderen, og da vanket det også en gave….

Så i går vettu når jeg kom hjem fra shoppingturen i Sverige, lå det en stor konvolutt i postkassen min. Jeg verket etter å bare rive den opp, men la den pent til side til alle varene mine var pakket bort.

Inne i konvolutten lå det en søt pose som Frodith har laget selv, og tenk den var i en av mine favorittfarger. Stor lykke 💖 Tusen takk Frodith for den fine gaven 🎁

#julekalender #kalendergave #gave #konkurranse #frodith #gøy #jul #blogg

12 kommentarer
    1. Så gøy å se når de kommer fram,og at folk liker dem 🙂 Ja, jeg skriver jo om LITT annet på bloggen, Men ikke mye nå i kalendertiden 😀 Rekker ikke annet 😀

      1. Ja i disse førjulstider er det greit å si fra at gaven kommer fram 😊 Jeg ble kjempeglad for den, og at du traff så godt på fargene mine da. At det blir omtrent bare julekalenderen nå om dagen, det skjønner jeg godt, for det ER mye jobb 😊

      1. Ja jeg trodde jeg hadde brukt opp kvoten for hell i 2018, men der tok jeg feil gitt. Du får bare prøve og prøve, for det er fortsatt mange dager igjen til julaften 😊 Jeg er veldig fornøyd med gaven jeg fikk.

    2. Så koselig! Og flotte farger. Morro med bloggen til Frodith, jeg må inn og se på sprellene til rottene, men er ikke med på kalenderen. Er litt dårlig på å legge igjen spor etter meg etter at vi ble tvangsflytta … prøver å ta det igjen nå …

      1. Ja jeg syntes dette var stas, for jeg trodde ærlig talt ikke at jeg kom til å bli trukket ut. Var helt sikker på at hellet mitt for 2018 var brukt opp allerede, hihi. Jeg prøver å være flink med å kommentere de innleggene jeg leser, men er nok sløv der… Nå har jeg ikke vært på bloggen på et par dager, og da er det mye å gå igjennom. Får ta det litt sånn etterhvert ;o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg