Monteringen må bare vente

Photo taken with Focos
Photo taken with Focos

Heisann!

I forrige uke kjøpte jeg meg en Tiny C3+ DAB adapter til Forden, som jeg i utgangspunktet hadde tenkt å montere selv. Så etter å ha lest litt, skjønte jeg at den jobben måtte noen mer kyndig enn jeg gjøre. Derfor ringte jeg til Mekonomen på Tveita, og fikk en time til i morgen kl 15.

Så går jeg bort å blir pjusk med feber og alt som hører med, men jeg hadde jo håp om at det skulle kunne gjennomføres allikevel. I dag skjønte jeg at det ikke kom til å bli mulig, for feberen vil ikke gi slipp i kroppen. Derfor fant jeg ut at det beste var å vente med monteringen til jeg ble frisk igjen. Så jeg ringte Mekonomen og avbestille timen.

Forhåpentlig så er jeg oppe og hopper igjen over helgen, så får jeg heller bestille en ny time da 😉

#dab #adapter #radio #bilen #forden #mekonomen #avbestille

 

5 kommentarer

Siste innlegg