Opp og ned….

Jeg har vært litt fraværende de siste dagene, for jeg har vært både sliten og i dårlig form. Feber, betennelser og ganske drenert for energi. Mange er flinke til å skrive av seg slike perioder på bloggen, men jeg blir litt tiltaksløs å får ikke til å skrive et ord.

Nå har jeg ikke bare ligget rett ut å syntes synd på meg selv, nei da jeg har vært litt på farten også. Selv om formen ikke er helt på topp, kan man ikke bare ligge i sofaen å se på tv.


Fredag for en uke siden traff jeg jo barne- og ungdomsvenninne Marit, som jeg ikke hadde sett på veldig mange år. Da vi skiltes snakket vi litt løst om å møtes i denne uken også, innen hun skulle reise hjem igjen. Onsdagen var den dagen som passet best for oss alle sammen, og ettermiddagen ble låst i kalenderen.

Marit kom hit til meg og sammen kjørte vi opp til bestis Anne, hvor vi hadde avtalt å møtes. Det ble en kjempekoselig kveld med mye god mat, og gode samtaler om ungdomstiden og hva som har skjedd i årene som har gått etterpå. Vi hadde det så koselig å ble enig om at vi måtte møtes igjen neste gang hun var nedover 😊

Har du god kontakt med barne- og ungdomsvennene dine?


#helse #form #syk #venninner #venninnetreff #kos #møtes #blogg

7 kommentarer
    1. Fant ikke innlegget på forsiden, men søkte deg opp for å se om det var nye innlegg.. (mulig jeg bare har oversett det altså).. I dag er jeg sørpe forkjøla, men i ok form ellers så da kan jeg blogge litt i alle fall 🙂 Jeg har bestevenninna mi fra barndommen enda..vi er litt like ikke sååååå sosiale noen av oss, men veldig hyggelig di gangene vi treffes 🙂 God bedring og god helg til deg <3

      1. Tusen takk, og god bedring til deg også 😷 Du har nok ikke oversett meg, for på blogg.no sin forside har jeg ikke dukket opp, og på bloglovin tok det flere timer før jeg ble synlig. Det var sånn en annen dag også, så irriterende. Jeg er ikke så aller verst i dag heldigvis, men så har jeg vært hjemme også 😊 Ha en fin fredagskveld.

      2. Tusen takk, og god bedring til deg også 😷 Du har nok ikke oversett meg, for på blogg.no sin forside har jeg ikke dukket opp, og på bloglovin tok det flere timer før jeg ble synlig. Det var sånn en annen dag også, så irriterende. Jeg er ikke så aller verst i dag heldigvis, men så har jeg vært hjemme også 😊 Ha en fin fredagskveld.

    2. Sjelden eller aldri jeg møter folk fra barndommen.Veit hvor noen av de er men alle er opptatt så jeg ser ikke vits i og ta kontakt. Men hvis jeg treffer noen helt tilfeldig kan det hende at vi veksler noen ord. Håper du blir i bedre form snart, kjipt med feber og smerte i skuldrene. Det er blitt tåke ute så nå spørs det om det kommer noe med enten i form av regn eller snø. Ha en fin kveld.

      1. Her oppe på de stormfulle høyder hvor jeg bor, er tåka så kjukk nå at jeg kan ikke se ned til hovedveien. Det er heldigvis varmegrader så snøen og isen smelter heldigvis. Jeg treffer ikke ofte barne- og ungdomsvenner jeg heller, for de aller fleste har flyttet vekk fra Oslo og noen til utlandet. Det hendte oftere før at jeg traff dem, for da levet foreldrene deres. Ha en fortsatt fin fredag du også.

    3. Jeg har noen venninner fra barndommen og ungdomstia som jeg møter fortsatt, selv om det er ganske så sjeldent nå, så har vi litt kontakt enda. Koselig det. Å ha noen som har fulgt med hele veien lissom. 🙂 God bedring til deg. Håper du snart er fit for fight igjen!

      1. I dag er jeg helt feberfri for første dagen på lenge, og det kjennes veldig godt. Stivheten og smertene er jo der, men de er jeg vant med (fælt å si det) så greier jeg. Veldig hyggelig å personlig, ikke bare på sosiale medier, kontakt med Marit igjen. Det er ikke det samme å bare sitte chatte på nettet.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg