Pjusk i magen…

Jeg viste dagen ikke kommer til å bli god, når jeg våknet kl 6 med magesmerter å jeg bare må se å komme meg opp av senga og ut på badet.  Så var det tilbake til den varme senga, men der fikk jeg ikke bli lenge før det ble en reprise.

Det holdt på sånn hele morgenen og formiddagen, før det roet seg. Bortsett fra smerter i magen, så følte jeg meg ikke direkte dårlig. Frøs litt, så jeg pakket meg inn å la meg på sofaen i stua etterhvert.  Litt utpå prøvde jeg meg på en skive brød, men da ble det opprør i magen dessverre.

Jeg sovnet til slutt, og var borte i et par timer… Da hadde jeg lyst på mat, så jeg stakk hode inn i skapet for å se hva som kunne friste. Jeg fant en pose med grønnsakssuppe som jeg kokte opp. Heldigvis var magen mer samarbeidsvillig denne gangen, og suppen ble der den skulle være den. Det ga meg også litt ekstra energi, sånn at jeg følte meg litt bedre.

Det er fortsatt en del suppe igjen, så jeg skal prøve meg på en tallerken til om ikke så lenge.


#syk #smerter #magesmerter #magen #sliten #sove #suppe #blogg

12 kommentarer

Siste innlegg