Pleddet har vokst litt

For et par uker siden begynte jeg på et nytt pledd, denne gangen i brunt og beige. Jeg har ikke orket å strikke så mye siden jeg startet, så det har ikke vokst så veldig mye men noen cm har det da blitt.

Da jeg tok fram nøstene var jeg litt bekymret for at det pleddet skulle bli for mørkt og trist, men når det brune skifter hele tiden med det beige så blir det ganske bra syntes jeg 😊


I dag stakk bestisten innom en tur, og ettersom hun hadde med strikketøy (til tvillingene), så fant jeg fram mitt pledd også å kom meg igjennom noen omganger. Nakken og skuldrene sier meg at det er best å ikke ta noen flere omganger i kveld.

Det fine med å strikke pledd er…., at når det får litt størrelse på seg så holder det meg varm mens jeg strikker 😊

#håndarbeide #strikke #pledd #brunt #beige #blogg

11 kommentarer

Siste innlegg