Ronja har flyttet inn

De som har katter vet jo at det er ikke alltid nødvendig å kjøpe dyre leker til dem. Her i huset holder det mange ganger å krølle sammen et stykke papir, eller kaste en Q-tip på gulvet, og selvsagt målebåndet. Det er alltid en stor hit hos kattene når jeg skal bruke det… Da skal de leke med det, og tar det i munnen å løper avgårde med det og venter at jeg skal komme å ta det, hihi!

I dag kom jeg hjem med en julegruppe i en stor pose fra Hageland. Da gruppen var litt tørr tok jeg den med på kjøkkenet for å vanne den. Papirposen ble liggende på gulvet inne på kontoret mitt. Jeg glemte hele posen, og fortsatte med mitt. Så plutselig hørte jeg det frasle i posen, og gikk for å sjekke…. Der lå Ronja å koste seg, og hun hadde ikke noe hastverk med å komme ut igjen heller. Tror hun ble der i nesten time, og da hun spratt ut var det for at søsteren også ville prøve posen.


Ikke det beste bilde kanskje, men…. Det luktet veldig godt av gran, mose og jord inne i posen som pusene syntes var spennende. Vinja mistet etterhvert interessen, men Ronja likte tydeligvis posen så godt at hun har flyttet inn i den igjen, hihi!


#katter #leker #papirpose #morsom #lek #blogg

6 kommentarer
    1. Så flott Ronja var da, hun ligner veldig på min Lurven. Det er ikke mye som skal til for å engasjere kattepuser, en har underholdning i timesvis om en vill sitte å følge med på dem.

      1. De er veldig oppfinnsomme begge to, og leker med alt de finner. Noen ganger blir ting jeg skal bruke borte, og det kan ta evigheter før jeg finner det igjen 😉 Akkurat nå ligger de rett ut begge, etter formiddagstrimmen 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg