Sitter man for lenge oppe, ja da blir man trøtt…

Jeg gjorde det igjen i går, ble sittende på YouTube å se på diverse kanaler jeg følger. Å da går timene veldig fort, og plutselig har man kommet over i en tid som for noen kalles morgen. Å sånt straffer seg jo…., man ender opp med å sove lenge og lengre enn langt når man endelig kommer i seng!!

Våknet av at Vinja sto oppe på magen min å mjauet…., hun syntes nemlig at mamsen hennes burde komme seg opp. Da var klokken nesten 11, og hun hadde selvsagt helt rett. Var jeg våken? Nei, på ingen måte! Jeg følte at øynene bare ville gli igjen, og bli der…

Som regel når Vinja kommer å vekker meg sånn er det en grunn til det, og som regel er det fordi det er tomt i matkoppen deres. Det var jo selvsagt det, og frk Pus var veldig happy da hun forsiktig stakk nesen ned i matkoppen å hentet opp en bit å spiste den. Etter det var hun ikke så opptatt av mamsen lenger! Søsteren, Ronja, kom etter ut på kjøkkenet når Vinja gikk ut igjen med høy haleføring😻

Mamsen selv, altså jeg, var fortsatt ikke blitt noe særlig mer våken….

Det rettet seg heldigvis ganske raskt etter en varm og god kopp kaffe, og duften av Sandalwood røkelse ved siden av (elsker den duften). Den fine kaffekoppen i Mummi-serien er helt ny, og i dag er det første gangen jeg bruker den ☕. Ser du den søte rosa pusen i bakgrunnen? Den fikk jeg av Tone Vinningland, som har bloggen https://nouw.com/tonevinningland. Det er en boks som inneholder håndkrem, men som nå snart er tom. Skal fylle den opp med den kremen jeg bruker til daglig, for jeg syntes at katten er så søt 😻

Nå har jeg fylt opp kaffen for andre gang, og når den er drukket opp er jeg klar for lørdagen. Pusene har gått å lagt seg igjen, og tar seg en formiddagsstrekk.


#trøtt #sove #oppe #kaffe #røkelse #sandalwood #mummi #kaffekopp #lørdag #blogg

16 kommentarer
    1. Ja da var du nok trøtt, selv om du var kul på bildet da..hehe.. Koselig med kaffekrus og pynt på bordet ditt også.. Kaffe må man ha 🙂 Så ikke innlegget på forsiden nei..det må du si i fra til support ! Ha en fin lørdag videre..og så får du komme deg litt før i seng i kveld da <3

      1. Jeg vurderte en gang å skaffe pearsing i nesen, og da ha ring… Det ble til slutt bare med tanken, hihi. Jeg vet egentlig ikke om jeg bryr meg akkurat nå, om jeg dukker opp. Ble så frustrert å lei i går at jeg opprettet en ny blogg på nouw, som har navnet: https://nouw.com/veralynn hvis du har lyst til å sjekke den ut. Det ble sent i går kveld også, men i kveld legger jeg meg tidlig å håper på å få sove med en gang.

    2. Man kan fort bli hekta når man er på slike kanaler, utrolig hva mann kan finne der. Så der det linker man skal sjekke osv.. .så jeg kjenner meg igjen. Man bør unngå og sovne foran pc-en. Gikk en tur nå og det var deilig, stor sett strødd på fortauene og sideveiene. Så jeg gikk først ned en lang bakke så opp en annen lang bakke helt uten at jeg ramla. Det blir en rolig kveld. Ha en fin kveld.

      1. Du har så rett, man finner så mye rart på YouTube. Jeg begynner ofte på en ting, og får opp tilbud om å sjekke ut andre sider å da er det gjort. Nå har det heldigvis smeltet så pass mye på fortauer, og inne i gården her, at man ikke bør å være alt for bekymret for å ramle på isen. Det er lettere å gå, og det kommer også jeg til å være mer aktiv ute. Ha en fin søndag.

    3. Man har vel seg selv å takke da ja, og jeg kjenner til dette. De kveldene jeg har smerter i leddene mine blir det senere enn ellers, for da må jeg la medisinen virke før jeg legger meg. Selvgjort er velgjort kaller jeg det 🙂

      Ønsker deg en kjempefin lørdag, og ei kjempefin og god helg <3 🙂

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

      1. Nei, jeg kan ikke skylle på noen annen enn megselv jeg heller. Det er litt det samme som hos deg, smerter i kroppen og rastløshet som ikke er godt å ha i kroppen når man skal sove. Ha en fin dag, og så sees vi vel også på nouw 😉

      1. Jeg må nok skjerpe meg, for det går ikke i lengden å snu døgnet på denne måten. I sær nå som jeg jobber, og kommer til å jobbe mer også. Veldig fornøyd med den nye koppen, og det er den jeg bruker i dag også 😍

      1. Ja, jeg syntes det var på tide med det nå, hihi! Ble jammen en sen kveld her også i går, så jeg var ikke tidlig oppe i dag heller. I kveld derimot skal alt av sosiale medier slås av tidlig, og så blir det en bok på sengekanten i stedet. Ha en fin søndag.

    4. He he he kjenner til den der. Blir da sånn når ungene legger seg. Og man bare skal ha “litt” tid for seg selv. Skal bare se litt til. Og klokken den går fort. Sov alt for lenge i dag vi også. Men går da an av og til 🙂

      1. Ja jeg håper at jeg kommer tilbake til, av og til, for det er liksom OK. Det å snu døgnet sånn startet jeg med når jeg ble sykemeldt for snart et år siden. På tide å snu døgnet tilbake igjen nå 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg