Status skrapekalender

Nå har jeg skrapet meg igjennom 17 dager på skrapekalenderne, og jeg har vunnet litt nå og litt da. Det er ikke vært snakk om de store beløpene, men pluss-siden vokser sakte men sikkert. Per i dag har jeg skrapet fram såpass mye at jeg mangler 170,- for at alle skrapekalenderne har betalt seg.

Om jeg når målet med full inntjening vet jeg ikke, men jeg ligger nå i alle fall bedre ann i år enn jeg har gjort andre år 🤓


Den observante vi se at dette bilde ikke er fra i dag, for de to siste dagene er ikke skrapet enda. Gadd nemlig ikke å ta et nytt bilde, og nøyde meg med et jeg tok tidligere.

#kalender #skrapekalender #advent #spill #gevinst #tap #inntjening #flax #blogg

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg