Trodde den gikk i stykker

I går kveld skvatt jeg skikkelig, for mens jeg satt med laptoppen i fanget begynte den å bråke noe helt vanvittig. For å være mer eksakt var det vifta som begynte å bråke. Jeg har hørt den jobbe litt ekstra i noen uker, men i går toppet det seg altså.

Jeg fikk tips om å støvsuge og/eller bruke hårføneren for å blåse vekk støv som mest sannsynlig hadde festet seg på vifta. Jeg gjorde ikke noe med det akkurat da, bare dasket litt til laptoppen og da stoppet bråket med en gang. Allikevel varte det ikke lenge, så jeg slo den av….


Før jeg begynte å bruke laptoppen i dag tok jeg å støvsugde og fønet den omhyggelig. Det ser ut til å ha fungert, for nå har den ikke gitt fra seg en lyd etter at jeg slo den på for flere timer siden. Jeg håper virkelig at det fortsetter, for jeg har ikke råd til å kjøpe en ny nå.

Den er ikke så gammel, men velbrukt så det tvinger seg vel fram etterhvert at jeg må erstatte den.  Jeg håper bare at det blir en stund til 😳

#laptopp #pc #problemer #støy #vifte #støvsuge #føne #blogg

12 kommentarer
    1. da min gamle begynte å bråke slik kjøpte min mann en ny til meg :=) men kanskje det var støvsuget jeg skulle gjort,ja ja laderen min var også ødelagt og det kostet litt mer enn 800 for ny lader,det kunne godt vært litt rimligere det da .
      Ser vi er mange som har fått byttet headerbilde i dag :=) fin din da

      1. ForhÃ¥pentlig sÃ¥ var det dette som skulle til, sÃ¥ nÃ¥ krysser jeg fingrene for at den holder… Blir litt støv pÃ¥ den, for jeg legger den fra meg over alt Ã¥ med to katter sÃ¥ blir det mye støv.

        Ja nå var det på tide å bytte header, så jeg sendte mail til Egmont i dag å fikk fikset det. Så koselig at du likte den 😊 Jeg måtte jo innom å kikke på din nye header, som er virkelig frisk og flott 😊

    2. Godt nytt år. Leit hvis noe man er avhengig av går i stykker i disse dager. Januar er januar med mye salg og mange regninger. Ute er det mye is å gå forsiktig, bruk brodder og beregn god tid. Må benytte meg av salget for jeg trenger ei god vinterjakke, er lei av og ta på meg den samme jakke hver gang. Må tenke litt på at klær skaper folk, vil ikke gå kledd som en dust heller. Må tenke litt den veien også selv om jeg ikke er noe moteløve. Sov 2 timer i ettermiddag og gikk deretter på kiwi med litt pant, 30 kr tror jeg det var men alle monner drar. Ha en fin kveld.

      1. Tusen takk 😊 Jeg håper at det hjalp med støvsuging og hørføning, for jeg har ikke råd til å kjøpe en ny nå. Den har stått på hele dagen i dag, og jeg har fortsatt ikke hørt noe fra viften å det lover jo bra. Hvis man har bestemt seg for å handle, så er det jo nå man bør gjøre det ettersom det er salg. Spesielt hvis man skal kjøpe noe som koster litt. Alle vil vi vel se bra ut, ikke sant 😊

      1. Tusen takk 😊 Jeg tok bildet av svarttrosten i 2016 i Botanisk Hage, hvor den satt Ã¥ gjorde seg til for meg, hihi! Ja, jeg hÃ¥per virkelig at PC’n holder nÃ¥, for Ã¥ kjøpe ny er en utgift jeg ikke har tatt med i regnskapet for de nærmeste mÃ¥nedene.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg