Trøtt i tryne, jesp!

Når alarmen hylte sint og veldig høyt ved siden av meg, veldig veldig tidlig i dag, forsto jeg ingenting. Jeg hadde nemlig glemt at jeg skulle på jobb i dag. Enda jeg la meg ganske tidlig i går, så føltes det nesten som om jeg akkurat hadde lagt meg. Øynene var som to blyantstreker, og hadde store problemer med å åpne seg.

Ikke før etter at jeg hadde vært i dusjen følte jeg at jeg begynte å våkne. Jeg viste at det ikke ville bli lett å stå opp så tidlig, etter 5 uker med totalt slaraffenliv…


Etter at jeg hadde fått i meg den første kaffekoppen, og kledd på meg fjeset følte jeg at jeg igjen var blant de levende…  Kattene skjønte ingenting, for hvorfor i all verden skulle mamsen stå opp midt på natten. Det hang jo ikke på greip… De gløttet så vidt på øynene mens jeg fløy rundt å gjorde meg ferdig, men i det jeg skulle dra satt de klar på kjøkkenet for da viste de at det vanket en godbit.

Jeg hadde først tenkt å gå ned til t-banen, men så skulle jeg ha med en tung sekk så jeg kjørte likegodt ned til stasjonen å parkerte der.

Ute er det en ganske grå dag her i Oslo, med – 2,5C.  Det er meldt snø i dag, men jeg har ikke sett noe til det enda.

#trøtt #sove #våken #arbeid #tidlig #oppe #torsdag #katter #blogg

9 kommentarer
      1. Nei det er aldri godt å bråvåkne sånn, men om ca 5 minutter så er arbeidsdagen over. Jeg rakk bare å gå igjennom alle mailene min, og ordne opp i ting som burde ha vært gjort ved nyttårsskifte.

    1. Håper det gikk bra på jobb i dag. Litt slitsomt og starte på etter en lang pause. Men det var nok og og se kollegene sine igjen og bli oppdatert på alt. Savna et rør til støvsugeren min i snart 3 uker men fant den i dag. Den lå under TV-bordet. Så nå har jeg gjort rent stua grundig. Ha fortsatt en fin dag.

      1. Det gikk i grunnen ganske greit i dag, men jeg kjente det i nakken og armene mine. Det hadde skjedd en del mens jeg var borte, så det var veldig greit å bli oppdatert 😊 Godt du fant igjen røret, ellers blidde det dårlig med støvsuging på deg. Ha en riktig god kveld.

    2. Litt slitsomt å komme igang igjen, men sikkert koselig å se igjen kollegaene. Håper du har hatt en fin dag på jobb!
      Kult med de avatarene som dukker opp når vi kommenterer, hihi!

      1. Lett var det ikke nei, og det tok meg nesten 3 timer og 45 minutter å våkne ordentlig. Da var det på tide å komme seg hjem over igjen, hihi! Takknemlig for at det ble en kort dag i dag. Jeg oppdaget at noen av de andre bloggerne fikk sånne artige avatarer, og begynte å undersøke på innstillingen. Fant ut av det til slutt, men ikke før jeg hadde prøvd forskjellige varianter 😊

      1. Her oppe på de forblåste høyder har det fortsatt ikke kommet noe snø, men kanskje i løpet av natten. Ja det blir nok en tidlig kveld på meg i dag, vanskelig å holde øynene oppe kjenner jeg 😴

    3. Åååå….føler med deg…den greia der….akkurat sÃ¥nn etter 3 uker ferie…selv om jeg stÃ¥r tidlig i ferien…sÃ¥ er msn ute og sykler 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg