NÃ¥ var det morsomt Ã¥ lese….

Leste akkurat ut Solstorm av Åsa Larsson, en kjempefin bok.  Jeg kunne helt enkelt ikke legge den fra meg, og slutten var skikkelig spennende.  Boka er definitivt verdt å lese, og man kan ikke noe annet enn å tenke på Knutby-saken mens man leser.  Finnes mange likhetstrekk der uten å si noe om handlingen i boka. Åsa Larson har skrevet 4 bøker med Rebecka Martinsson som hovedperson, dette var nr 1. Jeg har de to neste, men ikke den siste….den kom nettopp ut. Gleder meg til å lese den neste boka, men jeg må riste av meg handlingen og lese noe annet innimellom.

Fant frem og startet så vidt å lese  en engelsk bok som heter Becoming Strangers av Louise Dean.  Handler om et ektepar som reiser på sin siste ferietur sammen. Mannen har hatt kreft i 6 år, men nå kan ikke legene gjøre noe mer for ham. Sønnene kjøpte derfor en luksusferie til foreldrene slik at de kan nyte en siste ferie sammen…..  Har lest 4 kapittler allerede, og jeg tror ikke at denne ferien blir smood sailing akkurat….

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg