SÃ¥ innmari sløv jeg har vært….

Jeg har vært så opptatt av kattungene mine at jeg helt har glemt å blogge, ja jeg har neste ikke vært på PC'n i det hele tatt de siste 3 ukene.  Det er jo helt tragisk :o(  Jeg må se å skjerpe meg…….

Var inne å laget en egen blogg til kattene min, hvor jeg skal legge inn bilder og fortelle om alt det rare de finner på. Ronja er så rampete at det holder for begge to, mens Vinja er en liten prinsesse som "nesten" er bare snill og god. Jeg er like glad i begge to, men jeg tror nok at Ronja har bestemt seg for å drive meg til vanvidd noen ganger, he he…  For en uke siden begynte jeg å jobbe igjen etter ferien, og da måtte de være hjemme alene.  Jeg var veldig spent på hvor mye som lå på gulvet når jeg kom hjem, men de har i grunnen vært veldig snille på dagen.  Når jeg kommer hjem fra jobben tar de derimot igjen så det holder.  Angrer jeg på at jeg skaffet dem….. NEI IKKE I DET HELE TATT!! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg