Sløv til Ã¥ blogge i det siste…..

Bloggingen går vist veldig i bølgedaler for tiden……  Det har jo skjedd endel den siste uka i allefall som skulle ha skrevet om…..!!!

Jeg kjøpte meg jo ny bil, vel 2007 modell Ford Focus Trend, som jeg skulle få på onsdag.  På tirsdag ringte selgeren for å si at det tok lenger tid, for de hadde sendt skiltene til makulering.  De måtte bestilles opp på nytt, og det kunne ta noen dager.  Jeg gledet meg til å få bilen, og ble veldig skuffet…. Trodde ikke at jeg skulle få den før neste uke.  Så ringte selgeren på torsdag, og fortalte at jeg kunne komme å hente den samme dag.  Jeg hadde jo ikke fått rydde ut av den gamle bilen, trodde ikke at det hastet, så det ble en veldig aktivitet etter jobben. Stressa så fælt med å få tømt den gamle bilen for skrot at jeg helt glemte å ta med meg ekstranøkkel og alarm, men det var ikke så farlig…  Jeg fikk ikke levert vinterdekkene heller, for de er på Rycon.  Det var så gøy å kunne kjøre ut med den nye bilen, den er en drøm å kjøre.  Jeg måtte jo kjøre litt med den, men det begynte å bli mørkt så det ble ikke lange turen på meg.

Midt oppe i alt dette her fikk vi beskjed om at vi skulle flytte på jobben, fra 5 etg. til 4 etg.  Alt skulle skje i løpet av 2 timer omlag, men det gikk jo ikke….  Jeg fikk ikke blitt helt ferdig før utpå fredagen engang. Da var PC'n og telefonen i orden, og det meste pakket bort.  Klarte ikke helt å føle meg hjemme på kontoret, men det går seg nok til etter noen dager. Som regel når vi flytter på oss får jeg en pult som er altfor lav, men denne gangen er den altfor høy. Jeg har stolen min på det høyeste nivået, enda blir pulten for høy.  Det må jeg se å få gjort noe med, ellers får jeg vondt i armene mine.

I går var jeg hos Ivar og Marit for å vise den nye bilen, og det endte opp med at jeg ble bedt på middag hos dem. Fikk en deilig elgstek.  Det var meningen at en annen fetter Gjermund oxo skulle komme sammen med en veninne, men så hadde tante Guri kommet på sykhuset til morran.  Han hadde sagt at hvis hun var stabil så skulle han komme alikevel, men han dukket ikke opp…..  Syntes jo at han kunne ha kontaktet meg oxo, hun er jo min tante…. selv om det ikke er biologisk!!!

Nå skal jeg vaske kattedoen, megselv og så ta en tur på Plantasjen sammen med Anne. Mulig vi tar en tur ut for å ta noen bilden etterpå…

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg