Garasjen endelig ferdigmalt, puh!!!

Jeg kan ikke få sagt hvor godt det er at garasjen endeli er ferdimalt….  Det har hengt over meg i hele sommer, og jeg har utsatt det så lenge som mulig.  Venninna mi Trude har garasje ved siden av, og hun hadde heller ikke fått satt i gang. Vi hadde allerede avtalt at vi skulle ta en skikkelig dugnad i dag, og vi var jo så heldig med været.  Akkurat passe temperatur til å stå i sola å male.  i tillegg blåste det litt så vi slapp å få all malingslukten opp i ansiktet.

Vi starta kl 12:30, og gikk vel ikke inn før kl 17:00….  Jeg må jo si at vi holdt ikke på å male hele tiden, de siste timene satt vi på krakken å drakk kaffe å kozte oss i sola.  Vi syntes jo at vi fortjente det etter den gode jobben vi hadde gjort.

Det er fortsatt to stk tilbake som ikke har malt, og de får vel sikkert en aldri så liten påminnelse nå tenker jeg.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg