Endelig…..

Kom nettopp hjem fra frisørdamen……  Har ikke vært der siden 27. juli, og jeg hadde en skikkelig motorvei med platinablondt hår inne ved hodebunnen.  Ille nok at jeg vet at det er der, men verre er det når jeg står å snakker med noen…. i stedet for å se meg i øynene når de snakker, så ser de på etterveksten og snakker til den.  Hele samtalen forgår oppe i hårfestet mitt.

Frisørdamen min har vært sykemeldt en god stund, men nå var hun tilbake igjen.  Hun hadde en gledelig nyhet å fortelle…, i april kommer det en ny baby.  Det var hyggelige nyheter :o)

Selv så føler jeg meg endelig vel etter å ha fått farget håret, og klippet litt fasong på det igjen.  Det var så flisete i tuppene, at selv etter å ha vasket og stylet det så lignet jeg fortsatt på en piasavakvast på toppen. Ikke spesielt festlig.  Skal i 85 års lag til tanten min i morgen, og da var det ganske greit å se litt ordentlig ut.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg