NÃ¥ kan jeg puste ut….

Endelig er burstagspresangen til Anne i boks, puh!!  Var på El-Price i forrige uke å bestilte en Pinell Internett/DAB radio (Supersound 2). Bursdagsjenta var med, og det var jo like greit for da kunne garantiinformasjonen fylles i med alle riktig data.

I går var Sven Erik, Anne og jeg å hentet radion.  Jeg vet ikke hva det er med oss, men det går aldrig knirkefritt når noe skal kjøpes eller bestilles.  Vi hadde jo fått beskjed om at den skulle komme på fredag, og vi kunne hente den på mandag.  Fant de den, ikke!!!  Vi sto der å blomstra i 20 min før det endelig gikk opp et lys for en av gutta, den står nok på pallen utenfor døra… i regnværet!!  Jo da, det stemte bra det, og inn kom esken ganske så våt.
Tror ikke det var noe fare for at radion ble våt, for den ligger godt innpakket i plast nede i pappesken.

Jeg tok den med hjem til meg for å pakke den sirlig inn, og så får Anne den på lørdag når hun feires. Nå gjenstår det bare å lage en festlig kort til henne.  Skal se om jeg finner noen artige bilder som jeg kan bruke til det. Tror jeg vet vilke jeg skal bruke, gjelder bare å finne de.

Ikke hver dag man bli 50 år, så jeg må jo finne på noen fantestreker oxo, he he he!!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg