Divisjonssamlig i Folkets Hus…

Kom akkurat hjem fra Divisjonssamlig i Folkets Hus…. det var kjempekoz. 

For at ikke folk som kjente hverandre godt skulle flokke seg sammen ved bordene, hadde festkomiteen allerede plassert alle ved bordene. Jeg kjente to av de jeg satt pĂĄ bord med, og de andre ble jeg kjent med utover ettermiddagen og kvelden.

Først var det et foredrag av en energibombe av en dame som het Karin et eller annet.  Hun var kjempemorsom, og pratet både på inn og utpust. Det gikk på å tenke postive tanker, hvordan man oppfører seg mot kunder og kolleger og hvor lett en liten negativ tanke kan rive overende all positivitet.  Mange av de tingene hun sa gikk hjem, og det var endel tankevekkere.

Etter foredraget var det tapas, og jeg spiste endel ting jeg normalt ikke pleier å spise.  Det eneste jeg ikke var overbegeistret for var lammekotelettene, men det hviste jeg jo fra før.  Så hadde vi en tv-quiz SOM MITT BORD VANT, Yes. Premien var en betalt lunch på Santinos, hærlig!!!  Etterpå var det kaffe med små gode sjokolader og diverse frukt.

Samlingen skulle holde på til kl 22, men jeg var fornøyd etter kaffen så da sa jeg takk for meg.

Var litt usikker tidligere i dag om jeg skulle være med, siden magen ikke var helt på topp på formiddagen. Jeg er virkelig glad for at jeg bestemte meg for å bli med, for jeg hadde det virkelig kozelig i dag.  Noen ganger trenger jeg bare et puff i baken :o)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĄ nett.

Siste innlegg