Ikke fristende Ã¥ gÃ¥ ut i dag…

Når klokka ringte, og jeg tittet ut…. hva så jeg da??  Det regnet og blåste ute, og jeg hadde bare lyst til å dra dyna over hodet å sove videre.  Gjorde jo ikke det, for på jobben må man…. kan ikke være hjemme bare for at det har blitt mørkere ute, regner og blåser.

Det var fortsatt mørk når jeg kom ned på t-banestasjonen kl 8

Jeg har masse å gjøre på jobben i dag, så jeg glemmer nok fort at det er guffent ute. Får heller tenke sånn at…. så kozelig det blir å komme hjem i ettermiddag. Tenne masse te-lys, og sette seg i sofakroken med en varm kopp kaffe.  Er ikke så dumt det heller!!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg