En pust i bakken, og drømme-musikk….

Kattedoen er vasket, og gjort klar, pus har fått mat og er fornøyde. Jeg har ryddet opp i huset, og sitter jeg å tar 5 min å en kaffe før jeg skal hoppe dusjen.  Selvfølgelig klarte jeg ikke å legge meg normalt i natt/dag, noe som resulterte i at jeg sov til kl 10:30. Våknet ikke av meg selv heller, det måtte et par katter til før jeg ble revet ut av drømmeland.

Jeg lå å drømte om foreldrene mine, som ikke lever (RIP). Husker ikke så veldig mye, men det var sommer å vi satt ute i solen å slappet av.  Kattene løp rundt oss og undersøkte hvert gresstrå og kvist. Plutselig hørte vi at det knurra dypt og høyt under terassen, og vi trodde det var en hund. He he, når dyret kom fram var det en ilder…. Man drømmer så mye rart.

Vanligvis husker jeg aldrig drømmene mine, men de to siste nettene har jeg gjort det. Kan ikke huske sist det skjedde!!!

Snakket med Anne i sent i går kveld, og vi ble enig om å dra ut på en fotsafari i morgen hvis været er OK.  Det behøver ikke være sol, bare det ikke regner.  I fjor ble jeg snytt for fine høstbilder, for når jeg hadde anledning til å dra ut var det ikke flere høstblader igjen på trærne.  I år skal jeg ikke begå den feilen å vente for lenge.  Dessuten blir det en fin tur ut i naturen :o)

Surra rundt på YouTube i natt, og kom over en fyr som heter Luciano Pereyra… Awww for en stemme den karen har, bare hør her:

Liker vanligvis litt hardere musikk, men denne traff meg midt i hjerte. Gutten er jo kjekk å se på oxo, øyegodt som jeg kaller det. Tror han er fra Peru, men jeg er ikke sikker. Må nok inn på iTunes for å se om jeg finner han der, for jeg må bare ha dette her.

Nei, nå får jeg komme i gang…. eller forsvinner dagen for meg.

2 kommentarer
    1. Heii og god formiddag;-)
      Vi har gjort på det samme i dag.. knis.. her har det vært fullt fjøsstell og, to kattedoer og støvsuging.. hihihi.. Nå er det kaffi ute i solveggen , været er nydelig.
      Ha en flott lørdag videre

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg