12.10.2010 РH̴per alle f̴r en fin dag :o)

Himmelen kan faktisk ikke bli mer blå enn den er akkurat nå :o)  Litt trist at man må være inne hele dagen, men sånn er det jo bare!! Jobbe må jeg jo…

Når det er så flott vær som det er i dag, så blir det heller ikke mørkt så tidlig på kvelden. I går gikk vel ikke sola ned bak åskammen før klokka dro over 18:30 – 19:00, kanskje litt seinere oxo.  Man føler fortsatt at man får noe ut av dagen når man kommer hjem fra jobb.

I ettermiddag skal jeg kjøre opp til søskenbarnet mitt, og levere fra meg alle sekkene med klær som skal sendes til Siera Leone. Hadde tenkt å gjøre det på lørdag, men da var han og kona på Geilo. De har invitert meg på middag, og jeg sa i utgangspunktet ja….., men jeg tror at jeg skal droppe den.  Jeg har en masse å gjøre hjemme som jeg må få unna i kveld.  Jeg sier ikke nei til en kopp kaffe, he he…!!

Helt opp til fredag brukte jeg bilen ned til t-banestasjonen, men i går lot jeg den stå hjemme.  Når det er så kjølig som det er nå blir den ikke varm innen jeg parkerer, og det sliter på batteriet.  Var veldig spent på om hvordan venstre benet mitt skulle klare påkjenningen, ikke så veldig mye til banen men hjem igjen.  Det gikk relativt greit, men det var veldig vondt utover kvelden og til morran i dag.  Da jeg sto opp var ankelen helt stiv, og jeg måtte virkelig drive med litt aktivitet for å myke den opp.  Det kommer nok til å være et hælvete noen dager fremover, men så vil det nok roe seg igjen… håper jeg!!!

Nå må jeg være litt produktiv her på jobben, kan ikke sitte på bloggen hele dagen heller!

Håper alle får en fin dag!!

2 kommentarer
    1. Heiii!!!! Håper dagen din og blir fin;-) Det er bare så herlig med sånne flotte sol dager, dette må bare nytes, fra i morgen av er det meldt litt regn her hos oss, så en får bare krysse fingrane på at det ikke er helt slutt med solen her på våres kanter, vi er jo ikke så godt vant med sol over lang tid vi.
      God bedring med foten, sånne ting tar tid så det er bare og ta det helt med ro ei stund.
      Vi bloggast;-))

    2. Allis: Foten min er det desverre ikke mye å gjøre med, den er ødelagt. Den blir aldrig helt bra, men det har jeg forsonet meg med. Må bare gjøre det beste ut av det :o)

      Vi får håpe på mer sol i morgen, og mange dager videre.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg