Hvorfor er det så vanskelig??

Jeg begriper ikke hvorfor det skal være så innmari vanskelig å stå opp på mandag morgen!!!  I helgene når jeg ikke har satt klokka til å ringe, våkner jeg av megselv allerede ved 7 tiden. Nå gidder jeg jo ikke å stå opp så tidlig, men muligheten er jo der.

I dag derimot var jeg så trøtt at jeg ikke engang husker at alarmen ringte eller at jeg slo den av.  Tror ikke at jeg kom til meg selv før jeg sto i dusjen.  Det er akkurat som om hjernen min kobler ut hukommelsen for en stund, og kobler den tilbake igjen når den mener det er på tide for meg å være bevist…..

Med tanke på det er det jammen godt at jeg bruker t-banen, og ikke kjører bil…., det kunne ha fått konsekvenser som ikke hadde vært så hyggelig å leve med!!!!

Nå er det lunchtid om litt, og da tenker jeg at jeg skal ta meg en tur ut for å lufte hjernen samtidig som jeg handler inn noe småtteri jeg trenger :o)  Må vist ta med paraply ser det ut til….

3 kommentarer
    1. Ja jeg er også utrolig trøtt på mandag morgen i forhold til de andre morgenene. Våkner jeg 7 eller 8 i helgene så er det ikke noe problem å stå opp. Håper du har hatt en fin dag hittil. Det går jo seg til etterhvert

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg