Black Design… min favoritt!!!

Jeg har helt dilla på lysestaker fra Black Design, og er jeg i nærheten av en butikk må jeg bare innom. Kan jo hende de har noe som jeg ikke har fra før…., he he, det har de jo bestandig. Nå er det lenge siden jeg har vært innom, og det klør etter å ta en tur for å se etter nye ting.  Når bankkontoen blir fylt opp er jeg ikke sen om å dra på shopping.

Her er noen av de tingene jeg har allerede:

Den svarte faerie lysestaken er ikke fra Black Design, men kjøpt i Sverige hos i1. Det er en stor favoritt.

Jeg har noen lysestaker og pynteting innen denne serien oxo, men det er ikke så lett å få tak i lenger. En av dem ligger i skapet i 3 deler etter at kattene rev den ned for en stund siden. Kanskje på tide å lime den sammen igjen.

1 kommentar
    1. Aeeew så flotte lysestaker, er helt enig med deg at black design har masse fint!! Ja disse puseklattene er flinke til og fjerne ting ut av huset, hihihi.. Her er det minimalt med knuselige ting, ikke en levende blomst i huset lenger, for blomstrene smaker jo bare så godt!!
      Ha en flotters dag videre;-)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg