Broren min :o)

I dag så jeg bilde av eldste brodern for aller første gang…..  Siden jeg er adoptert så har jeg ikke kjent min biologiske familie før i voksen alder. Eldste bror Bjørn har jeg aldrig møtt, noe jeg gjerne ønsker skal skje.  Har vært så nysgjerrig på hvordan han så ut, og han ligner på faren våres.  På bilde har han bunad på seg, og er skikkelig kjekk og staut kar :o)

Helt ærlig så ble jeg ganske rørt når jeg så bilde av ham…., forta meg å “låne” det fra Linda’s Facebook bilder.  Trodde ikke at jeg skulle reagere på den måten…….

4 kommentarer
    1. Åååh så spennende;-) klart du blir rørt. Håper du treffer han snart;-)
      Hei forresten og god søndag;-) Her har det bare vert full ro i heimen hele helgen. Herlig og bare daffe rundt og gjøre på ikke noe.. hihihi .
      Ha en fin fin kveld videre.

    2. allis og Liv: Jeg håper virkelig at vi kan møtes snart, han er den eneste jeg ikke har hilst på av min biologiske familie.

      Her har det ikke vært så rolig…, jeg har flink å fått unna husvask som skulle ha vært gjort for lenge siden. MEN… resten av kvelden skal gå for seg i rolige former, hehe :o)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg