Feriedag :o)

Det var godt å sove lenge i dag… til jeg våknet av meg selv.  Jeg har en feriedag i dag for å ordne noen ting som jeg anligvis måtte ha gått tidlig fra jobb for å ordne, bl.a. frisøren.  Gleder meg vantvittig til å få ordnet det.

Nå har jeg akkurat betalt en stabel med regninger, og heldigvis kom jeg ikke så altfor ille ut…. men jeg må være forsiktig med pengene denne gangen oxo. Det har tatt meg noen måneder å komme på fote, men det gikk tilslutt…puh!!

Kattene skulle som vanlig hjelpe til når jeg holdt på å printe ut kvitteringene mine…. printeren er spennende å den vil de gjerne leke med når den går.  De kan holde på med noe annet eller sove, men så fort printeren begynner er de på plass med en gang, he he!!

Sånn ser det ut fra soveromsvinduet nå på formiddagen, litt snø på bakken og -1C:

Nå skal jeg nyyyte en god varm kopp kaffe før jeg løper i dusjen for å gjøre meg klar til aksjon hårklipp og farge.

Håper alle får en fin tirsdag :o)

2 kommentarer
    1. Ja disse pusane er det jammen underholdning i, klart printer er spennende.. hiihi. Herlig og få unna rekninger, disse mnd her er de værste syns eg, off.. da kommer jo hele rukkelet i en pakke.
      Fint vær har du også, -1 og et lite snødekke er perfekt.
      Ha en fin fin dag videre.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg