Jeg kjenner at jeg blir stressa….

For tiden holder vi på å fornye mange hundre kontrakter som har forfall i januar, og de skal være klare innen neste fredag.  Jeg har veldig mange kontrakter, og kan kjenne at jeg begynner å stresse meg opp.  Prøver å tenke… du får jo ikke tatt mer enn en ting av gangen, men det er ikke så lett når noen står med ajouritetslistene å maser om at andre ting oxo skal gjøres samtidig.

Alle sammen føler det samme presset, og alle sitter med sitt… ingen prater noe serlig sammen heller.  Vi må bare bli ferdig med alt sammen, puh!!!!

2 kommentarer
    1. Ã…ffff… Ja det er et stress bare og sitte og tenke pÃ¥ at det er mye jobb i vente.. hihi.. Kjenner meg godt igjen der..
      Ta det rolig og i ditt tempo, ingen takker deg for og stresse ræven av deg, jobben blir gjort uansett..
      Ha en fin fin dag videre

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg