Harry Potter pÃ¥ Eldorado i kveld…

Gleder meg til i kveld….., da skal jeg være med Anne, Kine og Sven-Erik på kino for å se den nye Harry Potter filmen. Vi hadde opprinnelig tenkt å prøve oss i går, men droppet det.  Nå er jeg av de som ikke har lest boka enda, så jeg har ingen ide om hva filmen kommer til å handle om.  Både Kine og Anne har lest den, så jeg må be dem om å holde kj… under filmen.  Forrige gang ble jeg irritert på dem, for da satt de å kommenterte at sånn var det ikke i boka + at de henviste til handlingen i boka…..

Med andre ord de har munnkurv i kveld…….

2 kommentarer
    1. Lykke til i kveld, filmen gÃ¥r pÃ¥ vÃ¥r “bygdekino” i morgen sÃ¥ blir kanskje en tur. Jeg sier kanskje fordi 2,5 timer er leeeenge.

    2. Denne figuren har ikke eg peiling på, kan bare navnet , har ikke lest hverken bøker eller sett filmen, men ser det har gått noen av disse filmene på canal+ surfa meg fort forbi, det var ikke noe for meg.. thihi..
      Ha en flott kveld videre;-) og kose deg masse på kino.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg