…..er litt sliten i dag!!!

Halsen verker litt og jeg føler meg sliten…. Årsaken er nok delt, for det første la jeg meg ganske seint i natt og så tror jeg ikke at forkjølelsen helt har reist sin kos enda.  Det er ikke så lett å bli kvitt den heller med tanke på den årstiden vi har.  Jeg har lett for å bli forkjølet på denne tiden av året, men vanligvis pleier jeg å få en forkjølese…. blir bra igjen for så å bli dårlig igjen etter et par uker.  Denne gangen vil det liksom ikke helt slippe taket, og jeg går sånn å småhangler… er verken fugl eller fisk.

Jeg vasket nå i allefall kattedoen med det samme jeg sto opp, den var ikke lekker.  Ronja og Vinja er raskt på plass når de skjønner at de skal få rein do.  Da pleier Ronja å sitte på gulvet mellom skapet og dusjkabinettet, mens Vinja sitter oppe på skapet.  I dag ville Ronja se bedre, og så fort jeg bøyde meg ned for å skure doen hoppet hun hopp på ryggen min. Der la hun seg langflat….  siden hun ikke er så lett som hun burde være ble det ganske slitsomt ettehvert.  Ronja måtte så på do at hun fløy rundt å mjauet like før jeg var ferdig, og hun var inne som et lyn da jeg satte på toppen :o)

Nå skal jeg sitte her å slappe av å se litt sport før jeg setter en megastor bolledeig. 

1 kommentar
    1. Hehe, kjenner litt til det der med ren kattedo.. De er rare de dyra; jeg vil helst bli ferdig med do inne nå, syns det er noe herk, men kattene er visst ikke helt enig med meg… hm..
      God bedring. Når jeg leser innlegget ditt, tenker jeg umiddelbart at du skulle prøvd noen tabletter jeg kjøper i Hong Kong. De inneholder både paracet OG C-vitamin! De er ren vidunderkur for meg. Gir gjerne bort til venner og kjente. Virker ALLTID!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg