Bakte boller i dag…

Til morran var jeg litt usikker på om jeg skulle bake boller i dag, men etter noen timer med sport på tv’n satt jeg i gang. Deigen ble mye fastere enn den pleier å være, og jeg håper ikke at bollene blir tørre.  Vanligvis er den så løs at det er litt vanskelig å trille bollene ut…

Det ble 36 stykker tilsammen, og om ikke så lenge skal jeg prøvesmake et par av dem til en varm kopp kaffe. Pleier å ta med meg noen på jobben når jeg har bakt, men jeg skal vente til slutten av uka denne gangen.

4 kommentarer
    1. Så flink en bollebaker! De så veldig gode ut iallefall. Det hender jeg også får deigen veldig seig, det er nesten håpløst å trille ut, så jeg sverger til en fastere bolledeig. Og bollene blir ikke tørre av dengrunn.
      Kos deg med boller til kaffen!

    2. Du er så flink at jeg fikk lyst å be deg komme hit å bake søster veras boller, og blåse i hele cøliakien. For når jeg så disse ble jeg bare helt dårlig etter boller , nam nam ..
      Klem lillesøs laila <3

    3. lailasfoto: Gjærbakst er vel det eneste jeg er spesielt god til, og om jeg skal skryte av megselv så blir de ganske gode :o)) Synd du ikke kan spise dem, for ellers skulle jeg ha tatt med meg noen opp når jeg kommer :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg