Slapp søndag….

Dette har vært en megaslapp søndag…., det mest anstrengende jeg har gjort er å re opp senga og vaske kattedoen.  Satt jo selvsagt oppe til langt på natt, og da våknet jeg jo ikke før kl 10:30 i dag.  Ingen pus kom å vekket meg, vel om de prøvde så merket jeg det ikke.  I går var jeg ikke like heldig, da kom Vinja opp i senga mi hele tiden å stakk snuten opp i ansiktet mitt.

Før jeg krøyp til seng i natt så jeg at det hadde begynt å snø ute, og da jeg våknet utpå formiddagen snødde det fortsatt. Det var så kozelig å sitte i sofaen med forkost/lunchmaten og se på snøen dale ned.  Skulle bare ha kommet litt mere!!!

Ronja hadde fått et par floker bak på hoftene igjen, og hun var ikke spesielt happy når mammen kom med saksa. Da mjauet hun så sårt og syntes så synd på seg selv.  Det hjelp nok ikke hvor mye hun mjauet for bort måtte de.  Jeg forsøkte først å dele pelsen å løsne den + å børste lett, men det hjalp ikke. Da var saksa eneste løsningen.  Etterpå la hun seg øverst i klatrestativet å så litt fornermet på meg, men det varte ikke så lenge…. hun hadde jo ikke hatt kozen sin :o)

Anne ringte meg tidligere i dag, og da hadde hun ombestemt seg. Hun ville at vi skulle ha en bakedag alikevel, men det passet ikke til helgen.  Vi ble enig om at jeg skulle kommet til henne på torsdag, så skulle vi steke kromkaker og riflekjeks. Pepperkaker rekker vi nok ikke, men det kan jeg alltids gjøre selv på lørdag eller søndag.  Vet ikke om jeg skal lage deigen eller kjøpe den, hmmm… pepperkakene smaker jo best når deigen er hjemmelagd!!!!

Har akkurat sett på Independence Day på Dansk TV2, og om en halvtime sender de The Julekalender. Har aldrig sett den danske versjonen så den skal jeg få med meg før jeg køyer.

Gleder meg til i morgen, for da skal jeg på julekonsert i Oslo Domkirke arrangert av jobben. Gjesteartister er Odd Nordstoga og Katzenjammer.

1 kommentar
    1. Åååh så koselig søndag du har hatt;-) Eg var skikkelig slækkis eg og i går, bare daffa rundt og gjorde ingenting.. hihihi .. herlig. Må le, vi skulle bake i helgen min datter og meg og, men det passet ikke for ho, helgene hennes er i partymodus fra fredag til søndag, hehehe.. sånn er det med disse ungdommene, men ho kommer i dag, faktisk om noen få strakser..
      Ha en fin fin dag videre

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg