Det er ikke greit nÃ¥r hode koker og kroppen fryser….

Sånn føler jeg nemlig at det er i dag…..  Huden i ansiktet og på halsen er fortsatt ganske rød, og klør.  Til morran var jeg veldig hoven oxo, og jeg så helt for j%#¤§% ut. Da jeg kom ut i kulda ble det faktisk litt bedre i ansiktet, men da frøys jeg på resten av kroppen, enda jeg hadde kledd godt på meg, brrrr.

Karianne kunne ikke se at jeg var rød før jeg sa det, så antagelig så er det sånn at jeg syntes det ser verre ut enn det er.

Jeg gikk å kjøpte meg alergitabletter i går, og tok en i går og en i dagmorges….  Skjønner at jeg ikke er vant til å spise sånt, for jeg føler at jeg går rundt med hode i skyene. Trøtt og sigende og nesten litt småpussa, he he!!  Heldigvis skal jeg bare spise dem i dag og i morgen, så er vi ferdig med den skiten.

Siden jeg 50% sykemeldt ut uka skal jeg gå hjem igjen om litt under en time….  Det skal bli godt å komme hjem å slappe av littegranne, slenge seg i sofaen med pusene og se litt på TV :o)

5 kommentarer
    1. Åff så kjedelig at du har det sånn!!! Håper det går fort over;-)
      Ja det er ofte vi sjøl som syns alt ser mye verre ut en det er.. thhi.. husk vi er våres værste kritikere i hele verden..
      Hopp under teppet og kos deg med tv og puseklattene;-)) og masse god bedring;-)

    2. allis: Pakket meg inn i fleezepleddet i sta, og sovne med en gang. Når jeg kom til meg selv etter en stund lå det to puser i fanget mitt og sov :o) Kozelig det, og det varmet godt :o)

    3. HÃ¥per du har en bedre dag i dag. Det passer aldri Ã¥ være syk – iallefall ikke ved juletider! Takk for kommentar om bildene mine. De er nok bare sÃ¥-som-sÃ¥, men jeg ville ikke forstyrre ungdommene med Ã¥ gÃ¥ nærmere…
      God bedring og god helg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg