Denne kan jeg ikke leve uten…

I flere år har jeg plages av at huden på hendene mine løsner i store flak, og må klippes av.  Det er både sårt og ubehagelig.  Hudlegene klarer ikke å finne ut hva som er årsaken, og ber meg smøre meg inn med Kortisonsalve å gå rundt med hvite bomuldsvanter…..NOT!!

Etter å ha gitt opp legene gikk jeg inn i helsekostbutikken, og slang hendene mine på disken å spurte om de hadde noe som kunne hjelpe mot plagene. JA, det tror jeg nok at vi har sa damen blid som en sol, og kom med en stor tube med AgrOsan.

Dette har vært min reddning uten tvil.  Huden min løsner fortsatt, men ikke i så stor grad som før og anfallene er over i løpet av et par dager.  Jeg må passe meg for å ikke ta på bilen min når den er støvete eller skitten, da flasser all huden av på hele hånden. Nå som jeg vet om det tar jeg alltid på engangshandsker når jeg fyller besin, eller må berøre bilen. Utenom det er hendene mine helt fine, så lenge jeg smører meg med “godkremen” hver gang jeg har vasket hendene.

11 kommentarer
    1. Anonym: Ja, det er verdt å ta seg en tur innom helsekosten. Glad jeg gjorde det. Skulle bare ønske jeg hviste hva som var årsaken til at huden flasser, kunne hende det var noe jeg skulle unngå!!!

    2. Ja de har masse bra greier.. Eg kjenner eierene av dette firmaet kjempegodt, er rett som det er på besøk her.. thii.. kjekke folk!!! Utrulig bra at du er fornøyd, skal fortelle de om dette skryte innlegget ditt, de fortjener hvert eneste ord;-))
      Ha en flott dag videre;-))

    3. Kunne ha skrevet en hel bok om di posetive effektene på Agosa. Men 2 av 1000 kan reagere på den, det er så lite at det er verdt å prøve den om en er hyperallergisk. DET ER VERDENS BESTE FOT OG HÅNDKREM. Populær gave er den og. Lurer på om du har metall allergi Vera?
      Deilig å høre at du har fått så god hjelp. Lykke til videre

    4. Inger Fammestad: Så hyggelig med tilbakemelding fra deg :o) Du har helt rett, det er verdens beste krem. Vi er to kolleger som bruker den med noe av de samme plagene, og vi kaller den for “GODKREMEN”. Jeg har nikkelalergi, men heldigvis ikke av den aller verste sorten.

    5. Koselig å lese at du har så god hjelp av AgrOsan kremen. Det er noen tusen tuber som blir solgt i løpet året, og eg har nesten daglig gode tilbakemeldinger fra kunder. Og ingen ting er kjekkere en det å få høre :o) Ha et riktig godt nyttår Vera Lynn :o)
      Mvh
      Fammestad Agro AS
      v/Glenn Tangen

    6. Glenn: GODT NYTT ÅR :o)

      Jeg har brukt AgrOsan i flere år, og jeg skryter av den til venner og bekjente så ofte jeg kan. Uten AgrOsan hadde hverdagen min ikke vært så kjekk, da hadde jeg vært tilbake til å klippe av løs hud daglig. Det er en grunn til at jeg og kollegen min kaller denfor “GODKREMEN”

      Ha en fortsatt fin dag :o)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg