En lang dag er over, og jeg er bare sÃ¥ trøtt….

Det var tydelig at folk hadde begynt å jobbe igjen etter juleferien, for så fult som det var på t-banen hjem i dag har det ikke vært på lenge.  Vi sto som sild i tønner, og på toppen av det hele var det to gutter som sto å syta hele veien fra byen om at det ikke var noe sted å sitte.  De hadde vondt i beina, de var slitne, å se nå var det noen som tok de plassene…. herregud må vi stå hele veien til Mortensrud. Jeg holdt nesten på å bli gal av klagingen dems, de var ikke de eneste med vondt i beina å som kunne tenke seg å sitte.

I går fikk jeg pakkelapp fra kusina mi, og etter jobben i dag var jeg borte på postkontoret å hentet den.  Faren min hadde sendt meg 500,- som kommer godt med i disse trange tider. Fra tante Anne, Torhild og Jørn fikk jeg en smørbrødgrill eller hjern.  Jeg har egentlig et fra før som ikke er så gammelt, men tenker ikke å si noe om det. Det var uansett en fin gave.

Får kjøpe litt kjøttdeig i morgen for å teste det ut, mmmm!!

Måtte ut i lunchen i dag, for å kjøpe meg nye vinterstøvler siden vannet rant både inn og ut av de gamle. Gadd ikke kjøpe noen dyre støvler, og fikk fatt i et par helt greie til 299,- Gunnerius. De holder i allefall denne vinteren, og da er det greit.

Har sittet å sett på Beverly Hills Cop no 1 på Svensk TV 4, og nå kjenner jeg at øynene min ikke orker å holde seg opp lenger. På tide å krype under dyna snart hvis jeg skal orke å komme meg opp i morgen.

Jeg har to hastetillbud som skal være klar på fredag, som jeg bare må ta i morgen. Det ene er stor og komplisert og kommer til å ta mye tid å få ferdig. Jeg vet jeg syter å klager litt når jeg får sånne hasteoppdrag, men det er bare sånn jeg er… for egentlig syntes jeg at det er gøy å regne nye tilbud :o)

GOD NATT!!

2 kommentarer
    1. God morgen torsdag morgen. Fatter ikke at du klarer å holde deg oppe så lenge og så stå opp tidlig for å gå på jobb. Jeg hadde vært dødstrett helt frem til lunsj. Må legge meg kl. 22 i ukedagene for å ha det godt med meg selv dagen etter 🙂 Ha en flott dag, og lykke til med tilbudene.

    2. Mojita: Vet du, det skjønner egentlig ikke jeg heller!! Det er nok ikke bra for kroppen Ã¥ holde pÃ¥ sÃ¥nn, godt jeg tar t-banen og ikke kjører bil… de sier jo at er man skikkelig trøtt nÃ¥r man kjører bil sÃ¥ er det like ille som om man har tatt seg noen glass.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg