En dÃ¥rlig start pÃ¥ uka….

Når jeg gikk å la meg i går kveld/natt var jeg i god form, men så begynte jeg å nyse og nesten ble helt tett tillegg til at jeg ble kvalm. Dermed var det bare å begynne å løpe til toalettet, for en natt!!  Det har gikk seg nå, men jeg har fått feber i +39,8, sår hals og tett nese, festlig…..


Jeg hadde jo ikke tenkt at jeg skulle være hjemme i dag, for jeg har megamye å gjøre på jobben… Nå krysser jeg bare fingrene for at feberen er såpass nede i morgen at jeg kan gå på jobben i igjen.  Hadde håpet at  jeg skulle klare å holde meg frisk nå, etter å ha vært dårlig hele november og litt inn i desember…. men men man har vel ikke noe kontroll over det!!!

Ute er det fortsatt varmegrader, og det blåser friskt… Foreløpig så skinner sola, men jeg kan se noen mørke skyer komme snikende, he he får håpe at det blåser kraftig der oppe sånn at de forsvinner raskt :o)

9 kommentarer
    1. Her er det grått og trist i dag, tre varmegrader og slapseføre ute. En skikkelig sørlandsvinter altså.
      Vet alt om det der å ikke styre når en skal bli syk, har forsøkt i årevis .. God bedring og ha en så fin dag som du kan.

    2. Neiiii!!!! Ikke sjuk igjen!!! Herlighet.. du får jammen kjørt deg i disse tidene.. Vi har vert så heldig at vi slipper unna (bank i bordet) alle basseluskane som herjer.. Ta deg en skikkelig støyt med konjakk, og kryss fingrane for at den dreper svineriet.. thii..
      Jammen bra at noen ser fint vær… ja i dag kan jo til og med eg skryte av og ha sett blÃ¥ himmel.. men kor lenge var adam i paradis før det grÃ¥na til igjen.. hehehe .. grrrr..
      Kose deg under dyna og fortsatt god bedring..
      den feberen var sky høg!! sÃ¥ pass pÃ¥…

    3. Uff da. Håper du slipper unna svineinfluensaen da. God bedring ihvertfall. Det er nok like greit å være hjemme til du føler det helt frisk. Husk at ingen takker det for at du sliter deg ut og ødelegger helsa di for jobben.

    4. allis: Hvis det er greit…. sÃ¥ tar jeg heller en gammel danske i stedet for :o)
      Det er ikke noe unormalt med den høye feberen, og den gÃ¥r fort tilbake til normalen. Er ikke sÃ¥ ille nÃ¥, sovet det meste av dagen…

    5. Hold deg inne til du er feberfri! Sterk anbefaling fra meg som gikk ut for tidlig. Jeg forlenget nok sykdommen med minst to uker. Sov så mye som mulig, det hjelper.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg